Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 29

Wątek: Najtansza TT mk1 kabriolet w UK - Potrzebuje waszej POMOCY :)

  1. #1

    Dołączył
    Mar 2021
    Płeć
    Skąd
    Belfast
    Pojemność
    1.8T
    KM
    150
    Rocznik
    2003
    Kolor
    srebrny
    Posty
    14

    Najtansza TT mk1 kabriolet w UK - Potrzebuje waszej POMOCY :)

    Cześć, właśnie kupiłem najtańszego audi tt roadstera (benzyna 1.8, 2003) w Wielkiej Brytanii, z wieloma problemami hahah, właściciel myślał o złomowaniu tego samochodu (samochód nie jeździł przez 3 lata), ale chciałbym ją przywrocic do życia z wasza pomocą, ponieważ nie jestem mechanikiem: oops:

    Problemy który znam na chwile obecna :
    1. Automatyczny dach nie otwiera się. - Mogę otworzyć dach ręcznie, po naciśnięciu przycisku szyby leciutko schodzą w dół, zapala się kontrolka i słyszę tylko jakieś tykniecie dochodzące za siedzenia.
    2. Wspomaganie kierownicy nie działa, kierownica jest tak ciężka kręcę jak debil aby tylko wyjechać z parkingu a biceps o 3 cm rośnie :P
    3. Radio nie włącza się
    4. reflektor wymaga renowacji bo wyglądają jak za mgła
    5. Rdza na końcu wydechu ale reszta wygląda dobrze
    5. Trochę pleśni w samochodzie - na zagłówku i desce rozdzielczej (ps. co mogę użyć do wyczyszczenia tego?)
    6. Uszkodzony czujnik paliwa tak mi się wydaje bo kontrolka się swieci cały czas a właściciel mówił ze dolewał paliwa
    7. Wszystkie wewnętrzne światła migają na starcie, w tym zestaw wskaźników (akumulator jest podłączony poprawnie -sprawdzałem 2 razy )
    8. Glosny start silnika przez jakieś 3 min po starcie pracuje na wyższych obrotach poniżej lanie się ucisza
    9. Siedzenie przedarte lekko od strony kierowcy

    - - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -

    Wczoraj ja przywiozłem, już dziś obejrzałem bezpieczniki pod kolumna kierownicy od dachu ale wyglada na to ze działają, tak samo bezpiecznik od radia nie jest przepalony, ale radio nie dział