Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Rozeznanie na temat podstaw tj. olej i bluetooth

  1. #1

    Dołączył
    Dec 2019
    Płeć
    Skąd
    Wrocław
    Pojemność
    2.0T
    KM
    211
    Rocznik
    2010
    Kolor
    Biały
    Posty
    2

    Rozeznanie na temat podstaw tj. olej i bluetooth

    Cześć/Witam,

    Od niedawna jestem dumnym posiadaczem TT 8J 2.0 TFSI Quattro z 2010r.
    Jestem też kompletnym laikiem w sprawach motoryzacyjnych natomiast chciałbym to powoli zmieniać

    Mam więc 2pytania:
    1. Bluetooth - niestety, ale bardzo doskwiera mi brak możliwości przesyłania muzyki bezprzewodowo.
    Mam nagłośnienie Bose z którego jestem bardzo zadowolony(czytałem dużo negatywnych opinii na temat tego nagłośnienia, jednak audiofilem nie jestem, a ewentualne upgrade mogą się pojawić w przyszłości jak Bose się już nacieszę), radio to RNS-E.
    Jakie rozwiązanie polecacie?
    Jestem z Wrocławia i posłałem maila do paru firm które zajmują się car audio, natomiast odpowiedzi nie było, pewnie takimi głupotami się nie zajmują.
    Do jeden z firm, z polecenia, pojechałem osobiście i zaproponowali mi tam rozwiązanie kosztujące +/- 200zł polegające na przerobieniu(?) wejścia aux.
    Przeszukałem też różnego allegro gdzie znajdowałem adaptery kosztujące w okolicach 180zł (https://allegro.pl/oferta/adapter-bl...ant=8506665559).
    Kolega mówi, że zadowolony jest z adaptera do gniazda zapalniczki działającego na zasadzie FM.
    Desperacja już popchnęła mnie do szukania innego radia, natomiast z opinii w internecie te z Androidem raczej nie są najlepszej jakości.
    Chciałbym również nie tracić możliwości jakie daje mi kierownica.

    2. Tłoki, robić czy nie robić? - To wydaje mi się, że jest w pewnym sensie temat rzeka, natomiast wciąż nie jestem usatysfakcjonowany tym co znalazłem w internecie.
    Słyszałem parę opinii w stylu "nic nie robić i lać" natomiast ile przy takim nastawieniu auto pojeździ i czy nie przerodzi się to w coś poważniejszego.