Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Audi TT 8N AUQ polski salon

  1. #1
    Awatar alan
    Dołączył
    Jul 2017
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2001
    Kolor
    Czarny
    Posty
    18

    Audi TT 8N AUQ polski salon

    Witajcie!

    Sprzedam w dobre ręce moją TTkę. Audi pochodzi z 2001 r, moc to 180 KM, napęd na przednią oś. Jeżdżę nim od dwóch lat, obecnie samochód ma przejechane 175 000 km. Bardzo długo szukałem takiego egzemplarza, oglądałem naprawdę wiele różnych samochodów i bardzo się cieszę, że moja cierpliwość się opłaciła. Audi jest w 100% w oryginale i pochodzi z polskiego salonu, do przebiegu 155 000 km posiada przebieg udokumentowany książką serwisową. Później TTkę serwisowałem w nieautoryzowanym serwisie na co posiadam faktury. Audi kupiłem od właściciela, który również bardzo dobrze znał jego historię. Audi zostało przez niego zakupione z delikatnie uszkodzonym przodem (ucierpiał tylko zderzak i jedna lampa, żadne elementy konstrukcyjne ani pas przedni nie zostały naruszone), który został naprawiony z ubezpieczenia w ASO – posiadam zdjęcia samochodu z przed i po naprawie.

    Audi nie sprawiało mi najmniejszych problemów, użytkowałem je okazjonalnie dla przyjemności. Poza typowo eksploatacyjnymi naprawami (sworzeń, łączniki stabilizatora, olej, filtry itp.) zrobiłem porządek z wariującymi krańcówkami domykania szyb, a na wiosnę tego roku zrobiłem korektę lakieru razem z polerką i zabezpieczeniem woskiem. Na wiosnę również wymieniłem olej razem ze wszystkimi filtrami, wymieniłem złącze elastyczne tłumika. Autko zostało przejrzane i na ten moment nie ma w nim nic do zrobienia, najbliższą rzeczą będą hamulce z przodu których zostało jeszcze ok 60%. Silnik bardzo ładnie chodzi, jest bardzo dynamiczny i nie bierze ani grama oleju. Turbinka zadbana, nie ma żadnych oznak zużycia. Rozrząd wymieniony był przy przebiegu 155 300 km w 2016 r.