Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Audi TT 8J 3.2 2007

  1. #1
    Awatar KrzysiuProgramista
    Dołączył
    Jun 2015
    Płeć
    Skąd
    Zgierz
    Pojemność
    2.0T
    KM
    292
    Rocznik
    2016
    Kolor
    srebrny
    Posty
    1,342

    Audi TT 8J 3.2 2007

    Witam

    Posiadam na sprzedaż swoje Audi TT z 2007 roku.
    Autem jeżdżę od 2 lat i jest to moje drugie TT. Przebieg auta wynosi 234000km, a sam przejechałem nim 37 tysięcy km.

    Auto było serwisowane w ASO do 2017 roku (w serwisie można zobaczyć pełną historię, auto było sumiennie serwisowane), potem również jeździłem do ASO na część wymian eksploatacyjnych. Osobiście lałem do auta olej Motul 5W30 regularnie co 10 tysięcy km, regularnie też wymieniałem olej w napędzie Haldex (co 30 tysięcy). Wszystkie wymiany eksploatacyjne typu świece, elementy zawieszenia były wymieniane na bierząco. Regularnie co kilka miesięcy jeżdzę na stację kontroli pojazdów celem weryfikacji stanu zawieszenia, aby być pewnym, że samochód jest w pełni sprawny (TT jest bardzo twarde moim zdaniem) Oczywiście z kupującym możemy się udać do ASO (bo niestety ASO nie może wydrukować właścicielowi całej dokumentacji), albo do dowolnej stacji kontroli pojazdów celem weryfikacji stanu technicznego.

    Silnik jest w bardzo dobrej kondycji, nie sprawiał mi żadnych problemów, nie bierze ani grama oleju. Haldex tak jak napisałem wcześniej jest oczywiście regularnie serwisowany i w pełni sprawny.

    Instalację LPG założyłem od razu po kupnie samochodu u zaufanego gazownika, u którego razem z moim tatą gazujemy auta od przeszło 20 lat. Instalacja jest regularnie sprawdzana pod kątem dawki paliwa, filtry są regularnie wymieniane co 10 tysięcy km. Przy jeździe zarówno autostradowej jak i miejskiem nie odczuwalna jest różnica w mocy pomiędzy LPG, a benzyną. Spalanie w mieście wynosi 15-17l (Łódź, duże korki), a na trasie 10-12l/100km.