Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 17

Wątek: Ksenony i brak spryskiwaczy

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2018
    Płeć
    Skąd
    Zgorzelec
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1998
    Kolor
    Czarny
    Posty
    20

    Ksenony i brak spryskiwaczy

    Witam niedawno stałem się posiadaczem audi TT, niestety nie jest to auto z rynku europejskiego ponieważ z tyłu na lampach mam białe naklejki żeby wsteczny był biały. Dzisiaj przy wymianie żarówki z przodu zobaczyłem że żarówki od świateł długich maja nazwę ksenon Blue a żarówki mijania są ksenonami, problem jest taki że zderzak nie posiada spryskiwaczy ani nie posiadam nigdzie instalacji do nich. Czy za to mogą zabrać mi dowód czy były produkowane modele z ksenonami bez spryskiwaczy. Nie znam się na tym i nie wiem co będzie jak policja mnie zatrzyma

  2. #2
    Awatar Marko w-wa
    Dołączył
    Mar 2016
    Płeć
    Skąd
    warszawa
    Pojemność
    1.8T
    KM
    265
    Rocznik
    2001
    Kolor
    czarna
    Posty
    745
    Każde auto wyposażone w Xenon powinno mieć spryski, jeśli ich nie posiadasz to znaczy że ktoś sobie dołożył xenona lub wymienił zderzak na taki bez sprysków. Jeśli masz w środku regulację wysokości to znaczy że Xenon dokładany. A kwestia dowodu to zależy na kogo trafisz, ale nie łam się nie będzie tak źle.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2018
    Płeć
    Skąd
    Zgorzelec
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1998
    Kolor
    Czarny
    Posty
    20
    No właśnie mam regulacje lamp, a dużo jest roboty z przerabianiem elektryki żeby normalne lampy założyć?

  4. #4
    Awatar AcidTT
    Dołączył
    May 2015
    Płeć
    Skąd
    Ireland
    Pojemność
    1.8T
    KM
    Xxx
    Rocznik
    2001
    Kolor
    LZ5W
    Posty
    4,222
    Jezeli chcesz przejsc na normalne lampy nic nie musisz przerabiac. Poprostu zamieniasz lampy.

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2018
    Płeć
    Skąd
    Zgorzelec
    Pojemność
    1.8T