Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 33

Wątek: BaTTmobil

  1. #1
    Awatar pavvel
    Dołączył
    May 2017
    Płeć
    Skąd
    Gdynia
    Pojemność
    2.0T
    KM
    200
    Rocznik
    brak
    Kolor
    Black
    Posty
    107

    BaTTmobil

    • Cześć!

    Przedstawię się raz jeszcze. Nazywam się Paweł i mieszkam w pięknej Gdyni. Na co dzień jestem studentem Politechniki Gdańskiej. Chciałbym przedstawić Wam mój samochód, który jest moim trzecim autem w życiu.

    • Auto idealne?

    Od roku szukałem wymarzonego dla siebie samochodu, wiedząc, że w te wakacje nadejdzie czas rozstania się z moją piękną czarnulką – Opel Astra GTC. Poszukiwania były bardzo intensywne i niejednokrotnie miałem już pewnego faworyta do miana następnego auta. Kryteria były jasne. Ponad 200 koni mechanicznych pod maską oraz automat – dałbym wszystko, aby było to DSG.
    Wszystko rozpoczęło się od Golfa VI GTI oraz Scirocco w 2.0 ze skrzynią DSG. Był to praktycznie pewniak na następne auto. Miesiące mijały, a tych aut widywałem coraz więcej na ulicy.
    Stwierdziłem, że jestem już przejedzony tematem tych modeli i czas poszukać czegoś innego.
    Oba modele mi się znudziły jeszcze bez oglądaniem jakichkolwiek ofert na żywo.
    Następnie była bardzo intensywna faza na BMW E90/E92. Ile to już było planów, ile gadania, rejestracji na forum, pytań, poszukiwań, marzeń. Czas mijał, nie mogłem sprzedać swojego Opelka, a wprost proporcjonalnie do irytacji związanej z niemożnością sprzedaży, spadało moje zainteresowanie BMW. Głównie ze względu na koszty eksploatacji, nie do końca przekonanie do automatycznej skrzyni biegów oraz setki „bezwypadkowych” egzemplarzy.