Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 17

Wątek: AUDI TT APX CHERRY by Lukax

  1. #1

    Dołączył
    Mar 2017
    Płeć
    Skąd
    Gorlice/Warszawa
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Wiśniowy
    Posty
    15

    AUDI TT APX CHERRY by Lukax

    Zacznę jak wszyscy:
    Dosyć długo zwlekałem żeby opisać moje nowe auttko ale w końcu miałem trochę wolnego czasu i porobiłem zdjęcia po myciu, żeby wstydu nie było :P.
    To jest mój pierwszy samochód i trochę się natrudziłem, żeby znaleźć w zadowalającym stanie ( choć*teraz nie jestem pewien czy takie faktycznie kupiłem :P ). Kupiłem go z myślą, że jak będzie potrzeba to z pomocą taty naprawię większość rzeczy, które będą konieczne albo coś wymienię, żeby było lepiej.
    Spokojnie, nie jestem głupim studentem, który kupił sb szybkie auto, żeby wzbudzić jakiś respekt wśród rówieśników albo rówieśniczek, a raczej kupiłem z zamiłowania do motoryzacji i z chęci pogłębiania wiedzy praktycznej .
    Samochód kupiłem pod koniec maja pod Wrocławiem sprowadzane UWAGA z Węgier z nietypowym kolorem bo wiśniowym. I jak na początku miałem obiekcje to i tak dałem się skusić na ten nieseryjny kolor. Właścicielka twierdziła, że auto było oryginalnie przemalowane fabrycznie na ciemniejszy czerwony kolor ale później lakiernicy szybko rozwiali moje wątpliwości. Co ciekawe auto nie ma po 500 mikronów a ok. 150, także nie jest źle. Auto nie było z każdej strony bite, ale jest dosyć dokuczliwym defektem jest odpadająca warstwa bezbarwnego lakieru. Głównie z dachu i bagażnika. Już umówiłem się z lakiernikiem i będzie kładziony nowy lakier na te elementy.
    Zmienione zostały też środki lamp w kolorze nadwozia, a środek został zmieniony na s-line ( nie jestem pewien czy też nie został jakoś przyciemniony ??).