Sprawdzałem napięcie, ale tylko po przekręceniu kluczyka na zapłon a nie gdy silnik był zapalony. Wtedy miernik wskazywał około 3,5V. Nie chciałem odpalać auta z wypiętą kostką z zaworu żeby jakichś błędów nie połapać lub żeby czegoś nie zepsuć. Napięcie 3,5V jest dziwne. No ale według tego co napisałeś wyżej to zawór ten działa impulsowo i komputer steruje jego otwarciem. Zakładam więc że nie może tam być stałego napięcia 13V bo to by świadczyło o tym że zawór jest stale otwarty a to nie miało by sensu. Uszkodzenie wiązki lub spalenie bezpiecznika zapewne skutkowało by całkowitym brakiem napięcia na pinach wtyczki. Piny zarówno ww wtyczce jak i w zaworze w ładnym stanie. Zakładam że 3,5V spowodowane było tym że auto nie było zapalone i na samym przekręceniu kluczyka było tam jakieś szczątkowe napięcie. Jeżeli sprawdzisz co i jak ze szczelnością zaworku i okaże się że ta mała przepuszczalność jest ok to wtedy zastanowię się nad zasilaniem zaworu i na ryzyko zmierzę to napięcie we wtyczce podczas pracy silnika i dam znać. Jeśli natomiast Twój zawór będzie trzymał szczelność to zakładam że to było główna przyczyną błędów. No chyba że bez obaw mogę odpalić samochód z wypięta wtyczka z tego zaworka i dla świętego spokoju to sprawdzę. No ale tego pewien nie jestem.