Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 47

Wątek: Problem z ESP?

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2016
    Płeć
    Skąd
    PL
    Pojemność
    brak
    KM
    -
    Rocznik
    -
    Kolor
    brak
    Posty
    263

    Problem z ESP?

    Na wstępie prosiłbym o wyrozumiałość gdyż jestem kompletnym laikiem.
    Szukałem zarówno na niniejszym forum jak i po internecie, jednak konkretnej odpowiedzi co do mojego przypadku nie znalazłem.

    Przejdźmy zatem do rzeczy. Mowa o święcącej się kontrolce wykrzyknika w trójkącie otoczonego kolistą strzałką: http://imgur.com/Bmz4kSC

    Z informacji jakie wyszukałem jest to kontrolka sygnalizująca ESP. Co dziwne ta kontrolka raz się świeci, a raz nie. Kilka dni temu pomogło zatrzymanie się, zgaszenie silnika i odpalenie ponownie by zniknęła. Dziś jednak ten zabieg nie pomógł i świeciła się całą drogę. Próbowałem oczywiście naciskać przycisk ESP (włączać / wyłączać) lecz bez efektu - kontrolka nadal się świeciła. Dodam, że 2 tygodnie temu wszystkie kontrolki były sprawdzane pod komputerem i nie było z nią problemu.

    Przy okazji na zdjęciu widać, że wskaźnik płynu wskazuje zawyżoną wartość (sprawdzone i potwierdzone pod komputerem) co też pasowałoby naprawić.

    Prosiłbym o pomoc.

  2. #2
    Awatar AcidTT
    Dołączył
    May 2015
    Płeć
    Skąd
    Ireland
    Pojemność
    1.8T
    KM
    Xxx
    Rocznik
    2001
    Kolor
    LZ5W
    Posty
    4,222