Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Naprawione wszystko - co dalej ?

  1. #1

    Dołączył
    Dec 2014
    Płeć
    Skąd
    Rzeszów
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2001
    Kolor
    srebrny
    Posty
    68

    Naprawione wszystko - co dalej ?

    Witam, jestem po ostatniej naprawie mojej TT po zakupie zostało w niej wymienione cały spód, poczynając od kompletów hamulców, drążków, sprężyny itp. kończąc na przewodach. (6 tysięcy)
    Zastanawiam się teraz czy robić cheeptuing, modyfikować turbinę i zakładać lepszy tłumik. Zaufany mechanik powiedział mi że sporo mogę z tego silnika wykrzesać ale optymalnie radził by dać 20 koni więcej i polepszyć dynamikę jazdy. Co o tym sądzicie silnik po przejechaniu 200 tys. km zniesie dobrze takie zabawy? I co sądzić o gościu skoro za cheeptuing chcę 300 zł, turbinka 800 i tłumik 1000 ? to realne ceny bo patrząc na ceny na internecie są lekko większe. Z moich odczuć dalej jest coś nie tak albo ja jestem "ciota" nie kierowca np ruszając na światłach często jak mu docisnę to zakopuje mnie na asfalcie....
    Drugie pytanie jakie mam do was jeśli wyjdzie że jestem słabym kierowcą to czy znacie kogoś kto by mnie nauczył fajnej dynamiki jazdy ? Jestem z Rzeszowa mogę dojechać do 150 km.

    Dodam że to mój dobry znajomy robił mi wszystko w aucie i do tej pory jeździ :P

  2. #2
    Awatar Limbo
    Dołączył
    Dec 2010
    Płeć
    Skąd
    Lubin
    Pojemność
    2.0T
    KM
    2XX
    Rocznik
    2007
    Kolor
    silbern
    Posty
    668
    boje sie odpowiedzieć bo nie wiem czy sobie nie żartujesz
    jeśli to poważny post to pisz chip bo cheep oznacza piskliwy
    za zmianę programu, jeśli ktoś się na tym zna można zapłacić i 300zł pytanie czy ten ktoś wie co robi.
    Jesli chodzi o poprawę dynami to faktycznie 20 km to właściwie wszystko co można wykrzesać z tego modelu przy standardowych gratach.
    wiele a właściwie wszystko zostało opisane tu na forum- poszukaj.