Strona 1 z 11 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 154

Wątek: Co jest potrzebne do tuningu na 300+ KM ?

  1. #1

    Dołączył
    Apr 2013
    Płeć
    Skąd
    Lubuskie
    Pojemność
    1.8T
    KM
    240
    Rocznik
    2001
    Kolor
    Czarny
    Posty
    543

    Co jest potrzebne do tuningu na 300+ KM ?

    Jak w temacie co jest potrzebne do tuningu na 300+ KM ?

    Wiem że na pewno FMIC, Turbo, lepsze DV, Stożkowy filtr powietrza bądź carbonowa pucha, Twarde sprzęgło z lekkim kołem zamachowym, Program i różne wskaźniki np, boost, egt itd.

    Ale czy potrzebna jest zmiana np. dyferencjału ? wału napędowego, jakiś łączników, coś w haldexie ?

    Jestem laikiem a chciałbym się wziąć za poważny tuning i szukam porad, główny problem leży w tym że jestem z lubuskiego a z tego co widzę to większość z okolic stolicy lub ogólnie gdzieś daleko ode mnie więc pomoc raczej tylko przez internet.

    Chciałbym aby ktoś obyty w temacie modów na 300+ KM wypowiedział się co jest potrzebne do zmiany bądź modyfikacji. Chodzi mi o takie fundamenty pod tuning.

  2. #2
    Awatar BigBird.co
    Dołączył
    May 2012
    Płeć
    Skąd
    Wwa
    Pojemność
    1.8T
    KM
    2??
    Rocznik
    2001
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    397
    Przydadzą się również świece wtryski itp. ale na początek może poszukaj na forum jest tego mnóstwo w tym temacie zarówno o Small turbo jak i Big Turbo.

  3. #3

    Dołączył
    Apr 2013
    Płeć
    Skąd
    Lubuskie
    Pojemność
    1.8T
    KM
    240
    Rocznik
    2001
    Kolor
    Czarny
    Posty
    543