Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 23

Wątek: Pomoc w wyborze auta - AUDI TT, jaki silnik, jakie paliwo/ czy inne auto? Do 30 tys

  1. #1

    Dołączył
    Sep 2013
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2004
    Kolor
    czarny
    Posty
    5

    Pomoc w wyborze auta - AUDI TT, jaki silnik, jakie paliwo/ czy inne auto? Do 30 tys

    Panowie, Panie

    Zacznę od tego, że nie znam się na autach, dlatego też proszę was o pomoc.

    22 lata, jeżdżę autem codziennie, chyba już 2 lata, może trochę ponad.

    Dotychczas miałem (nie)przyjemność jeździć fiatem pandą 1.0 i przyjemność grande punto 1.6 multijet.

    Zarówno tym i tym lubię sobie depnąć (ta, Pandą też się da, ale niestety nie jest to zbyt bezpieczne ).

    Obecnie szukam auta dla siebie, do kwoty 30 tys zł. Szukam czegoś zadbanego, nie zajechanego, patrząc na moją niewiedzę szukam wg kryteriów:
    Przebieg do 100 tys. - ważne to, czy na co innego patrzeć?
    Pojemność silnika, rodzaj paliwa
    Spalanie - benzyna / benzyna + lpg / diesel


    Szukam auta ekonomicznego, nie drogiego w eksploatacji, ale z możliwością sporadycznej zabawy w postaci szybszej, zrywnej jazdy.

    Jeżeli chodzi o trasy jakie robię, to nie są to duże odcinki.. Od poniedziałku do piątku z domu do pracy, ewentualnie jakiś wypad rozrywkowy, ale wszystko jest blisko, więc z domu do pracy mam 20 km.. dziennie robię 40 - 80 km..

    W weekendy na uczelnie, to odcinki podobne. W dalsze trasy rzadko jeżdżę.. ewentualnie okres wakacyjny/zimowy (rzadko), nad morze, w zimę może w góry.

    Na trasie grandziakiem średnio 180 jak droga pozwalała..

    Co polecacie do tej kwoty i patrząc na pokonywane przeze mnie odcinki? Jaki silnik, jakie paliwo?