Strona 4 z 11 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 46 do 60 z 156

Wątek: Mr Haldex sie obrazil - mozna z tym jezdzic?

  1. #46
    Awatar hubi_pl
    Dołączył
    Sep 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    250
    Rocznik
    2004
    Kolor
    Czerwony
    Posty
    7,037
    wymienilem oring przy silniczku


    krokowiec? to zlacze kabli cale?

    wymienilem tez pierscien segera bo zauwazylem ze jest uszkodzony, ale to nie ma znaczenia do awarii


    wczesniej dzialal ok, i nagle przestal, jak juz pisalem po dlugim postoju bez aku.

    pamietasz gdzie wklejales ten filmik jak u ciebie pompka pracuje? jutro bede mial rano 180 Q - naped ten sam to porownam output test.

    zaworek na silniczku krokowym - yyyyy to jest ten co go wlasnie trzyma pierscien? co z nim moze byc nie tak?

  2. #47
    Awatar marini
    Dołączył
    Jul 2010
    Płeć
    Skąd
    Wisła
    Pojemność
    1.8T
    KM
    260
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    643
    filmik http://www.youtube.com/watch?v=_z-wR...ature=youtu.be
    tak myślę, że skoro zaworkiem steruje krokowiec to ważna jest jego pozycja startowa. krokowiec to ten silniczek co siedzi w sterowniku.

  3. #48
    Awatar hubi_pl
    Dołączył
    Sep 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    250
    Rocznik
    2004
    Kolor
    Czerwony
    Posty
    7,037
    no to wlasnie wymienilem oring przy tym silniczku.

    Silniczek wyjmowalem caly i rozkrecalem, ale napewno nie zmienilem pozycji tego walka (zaworek) co go napedza ten wlasnie silniczek.

    - - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -

    co do twojego testu - to tak ja kiedys mialem, slychac bylo silniczek, teraz u mnie musisz sie wsluchac kleczac i slyszysz go, no i potem jak sie sprzeglo zaciska tez slychac. Mam wrazenie ze silnik chodzi jak na 6v na moim filmiku...fck

  4. #49
    Awatar marini
    Dołączył
    Jul 2010
    Płeć
    Skąd
    Wisła
    Pojemność
    1.8T
    KM
    260
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    643
    Mierzyłeś rezystancje pompki? dobrze byłoby zobaczyć jakie jest napięcie podczas kręcącej pompki. Czy silnik kręci się ciężko czy swobodnie. Czy szczotki mają dobry naciąg?

  5. #50
    Awatar hubi_pl
    Dołączył
    Sep 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    250
    Rocznik
    2004
    Kolor
    Czerwony
    Posty
    7,037
    Cytat Zamieszczone przez marini Zobacz posta
    Mierzyłeś rezystancje pompki?
    tak - bylo 63 i spadalo jak sie docieraly szczotki, zaczelo sie praktycznie od ponad 100. Wymienialem szczotki i troche je doszlifowalem pod komutator, ale nigdy nie zrobisz idealnie, przynajmniej ja.

    Cytat Zamieszczone przez marini Zobacz posta
    dobrze byłoby zobaczyć jakie jest napięcie podczas kręcącej pompki. Czy silnik kręci się ciężko czy swobodnie.
    tak jak pisalem, dzis jak zlozylem sterownik, to podpialem go do wtyczki za dyfrem (nie wkrecony jeszcze - lezal na ziemi) i zrobilem output test, to na pompke wychodzilo 11,8V

    Cytat Zamieszczone przez marini Zobacz posta
    Czy szczotki mają dobry naciąg?
    tu nie wiem co napisac, zmienilem i docisnalem sprezynkami jaie byly w silniczku, tak chyba tez Pawel2005 robil. Widziales moj filmik? pompka fajknie kreci na 12v, tylko nie wiem czemu z prostownika, a ze sterownika juz nie....

  6. #51
    Awatar marini
    Dołączył
    Jul 2010
    Płeć
    Skąd
    Wisła
    Pojemność
    1.8T
    KM
    260
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    643
    problemem jest ta rezystancja jest dużo za duża i silnik nie ma mocy. Powinno być max kilka ohm lub tyle co rezystancja uzwojenia.

  7. #52
    Awatar hubi_pl
    Dołączył
    Sep 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    250
    Rocznik
    2004
    Kolor
    Czerwony
    Posty
    7,037
    jutro jeszcze raz na kostce sprawdze - moze warto podlaczyc jeszcze do prostownika niech sobie polata i moze szczotki sie dopasuja do komutatora. tylko czy mozna tak mielic olejem w haldexie?

    - - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -

    czy rezystencja moze jeszcze byc za duza z innych powodow w silniku niz tylko szczotki?

  8. #53
    Awatar marini
    Dołączył
    Jul 2010
    Płeć
    Skąd
    Wisła
    Pojemność
    1.8T
    KM
    260
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    643
    co do mielenia olejem to nigdy tak nie robiłem ale wydaję mi się, że nic nie powinno się stać bo zaworek nie będzie w pozycji zamkniętej czyli nie będzie nadmiernego ciśnienia. Wydaję mi się, że chyba te szczotki nie mają dobrego styku więc może jak się ułożą to będzie lepiej. Raczej tylko na to bym stawiał. Ten naciąg to właśnie ta sprężynka czy dociska wystarczająco mocno ale skoro jest ta co była to powinno wystarczyć. Jak będziesz mielił to sprawdzaj czy pompka nie nagrzewa się za bardzo.

  9. #54
    Awatar hubi_pl
    Dołączył
    Sep 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    250
    Rocznik
    2004
    Kolor
    Czerwony
    Posty
    7,037
    no to zatem jutro to zrobie, najpierw oczywiscie zmierze opornosc czy zeszla, bo powinna w teorii zejsc.

  10. #55
    Awatar MiroTT 1,8T
    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    DKL
    Pojemność
    1.8T
    KM
    ???
    Rocznik
    2000
    Kolor
    quattro
    Posty
    636
    Marini ma racje,opornosc jest za wysoka i stawiam dalej ze winna jest za slaba pompa.

  11. #56
    Awatar hubi_pl
    Dołączył
    Sep 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    250
    Rocznik
    2004
    Kolor
    Czerwony
    Posty
    7,037
    No dzis nie mialem kiedy sie za to zlapac...jade nad morze odreagowac hehe auttko za kare zostalo w garazu. W przyszlym tyg sie za nie wezme

  12. #57
    Awatar MiroTT 1,8T
    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    DKL
    Pojemność
    1.8T
    KM
    ???
    Rocznik
    2000
    Kolor
    quattro
    Posty
    636
    Pamietam moje walki,tez robilem przerwy po nieudanej probie,jeszcze nie majac kanalu,ale nie ma co się poddawac.Milego wypoczynku,Pozdro.

  13. #58
    Awatar hubi_pl
    Dołączył
    Sep 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    250
    Rocznik
    2004
    Kolor
    Czerwony
    Posty
    7,037
    Ja tez nie mam kanalu niestety....pewnie juz bym lezal pod nia ale wyjazd byl juz w planach, tylko myslalem ze zabiore titi...

  14. #59
    Awatar hubi_pl
    Dołączył
    Sep 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    250
    Rocznik
    2004
    Kolor
    Czerwony
    Posty
    7,037
    Jaki dzis piekny dzien na jazde na cztery łapy

    Po licznych próbach przywrócenia silniczka do życia, dałem sobie spokój i kupiłem nowy za dobrą kasę - przy okazji kilka sztuk wzialem jak ktos by potrzebowal, w ASO 2010,51zł detal....co jest lekką przesadą.

    TT podniosło tyłek i po kolei:
    1. Silniczek - do kosza

    2. Sterownik - zmiana insertu i nowa uszczelka pomiędzy sterownikiem a haldexem


    3. "Pojemnik" z magnesem do zbierania brudu - wyczyszczony. Polecam gorąco ten zabieg poniważ jak tamtedy przelewa sie olej, to nie wyczyszczenie tego magnesu, a tylko zmiana oleju mija sie z celem...bo olej sie w tej mazi brudzi. Ja wymienialem olej 2 miesiace temu jakos, dodam ze haldex nie pracowal i dzisiaj zlalem kawe...



    Wszystko skręcone, olej zalany...ach i tutaj uwaga duża. Postanowiłem nie oblewać się olejem i nalać go poprzez zaworek z boku, tam gdzie znajduje się wspomniany magnes. Pamiętajcie że trwa to dużo dłużej ponieważ nie można ot tak nalać całości bo sie bedzie wylewalo. Trzeba powoli nalewac, ale i tak lepiej niz od dolu.

    Chwilke pojezdzilem aby sie upewnic ze dziala i mam wrazenie ze lepiej zapina tyl, nie wiem czy to sprawa nowej pompki czy insertu ale raczej insertu.

    pzdr
    hubi

  15. #60

    Dołączył
    Sep 2013
    Płeć
    Skąd
    Trójmiasto
    Pojemność
    1.8T
    KM
    210
    Rocznik
    1999
    Kolor
    czarny
    Posty
    78
    Dopowiem tylko że głównym błędem przy naprawie pompki jest jej za mocne skrecenie (ty 3 śrub imbusowych z oringami) przez co pompka nie ma swobody i jest mocniej obciążona.

Podobne wątki

  1. Kolektor wydechowy - można jeździć? Jaku kupić?
    Przez TTyoung w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 07-12-2017, 22:29
  2. Propozcyja tematu na forum - TURBO W SILNIKU - Jak Jeździć?
    Przez delleto w dziale Błędy, skargi, komunikaty
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-04-2017, 21:07
  3. Jak jeździć bez licznika w tt
    Przez Stefan w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 03-02-2017, 21:37
  4. Nie chce jeździć na benzynie
    Przez Króliczek w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 06-07-2016, 21:31

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •