Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: MK1 - TT 8N - pytania laika :)

  1. #1

    Dołączył
    Aug 2009
    Płeć
    Skąd
    Górny Śląsk
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    czarny
    Posty
    58

    MK1 - TT 8N - pytania laika :)

    Jestem laikiem samochodowym i nowy w świecie audi dlatego mam do Was parę pytań, które pomogą mi i pewnie wielu innym osobom z podobnymi rozterkami "ruszyć".

    Mam wersję TT 8N 180KM bez quatro.

    1. Czy zawieszenie przednie w jakiś elementach się pokrywa między wersją quatro (180 lub 225) a ośką czy nie (np wahacze, zwrotnice, amortyzatory, półosie)?
    Może jest gdzieś możliwość sprawdzenia na stronie części do różnych wersji po podaniu VIN? Czy do ośki 8n pasują jakieś inne części z innych samochodów bo czasem widzę że a3, s3, czasem golf 4. Jak to jest? Pytam bo wtedy szukając części z innych modeli (te same części) można znaleźć więcej ofert i nie przepłacać niepotrzebnie.

    Po kilku telefonach do salonu dowiedziałem się np że trzeba sprawdzać bo są różne, w innym że zwrotnice i wahacze z wersji quatro i ośki moga być te same, reszta prawdopodobnie sie różni. Jak to więc jest bo jak widać nawet w salonie nie wiedzą dokładnie.

    2. Mam zniszczone przewody paliwowe pod autem. Gdzie takie coś znaleźć, kupić - da się to dorobić, a może z innego auta pasują? (cena w salonie 330 zł i czekanie nawet 2 tygodnie)

    3. Jak sprawdzić amortyzatory czy są jeszcze dobre? Czy da się to zrobić w samochodzie po małej kolizji więc organoleptycznie tylko? (póki co nie jeździłem autem aby to w realu sprawdzić). Jeden amortyzator jakby się trochę pocił ale jest to chyba dobre i drogie zawieszenie pro damper eibacha i zastanawiam się co zrobić w tej sytuacji? (tylko trochę podejrzanie wygląda lewy przód amorek) Czy kupić np oryginały na przód i zostawić sprężyny eibach czy?

    4. Chciałbym posprawdzać czy auto ma jakieś błędy itp. Jaki kabelek kupić i gdzie ściągnąć program na laptopa?