Witam,
Ostatnio robiłem logi - miedzy innymi blok 20. Wyszło coś takiego:
VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Sądząc po wskazówkach zawartych na forum coś jest nie tak.
Proszę o ocenę logów.
Pozdrawiam
Witam,
Ostatnio robiłem logi - miedzy innymi blok 20. Wyszło coś takiego:
VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Sądząc po wskazówkach zawartych na forum coś jest nie tak.
Proszę o ocenę logów.
Pozdrawiam
no jest nie tak...ale brakuje całej gamy pozostałych logów :P
A konkretnie czego brakuje do kompletu? I z czym może być związany obecny stan rzeczy :/
Czytałeś temat więc wiesz pewnie jakie logi powinny być do kompletu , konkretnie chodzi o 002 , 033 , 115 , 118 i wqrtości z bloku 032 .
Jeśli chodzi o blok 20 i to co u Ciebie pokazał to przyczyną mogą być :stare świece , brudny czujnik temperatury w kolektorze dolotowym , zanieczyszczony olejem intercoler lub agresywne oprogramowanie jeśli w aucie był zmieniany program .
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
dział vag com...jakie logi trzeba zrobić + skan błędów
Jutro uzupełnię logi do kompletu. Zapytam jeszcze tylko jakie mogą być skutki takiego cofania zapłonu?
dziury w tlokach, popalone zawory, powazne uszkodzenie silnika
Czyli nic groźnego pretekst do zakucia silnika na 400ps.
Poniżej znajdują się wszystkie pozostałe bloki pomiarowe. Proszę o pomoc co jest nie tak.
001 002 004
VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
020 031 115
VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
033 118 032
VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Z góry dziękuję
przepływka pokazuje za mało:P bo innym przy 6 tys pokazała 150-160
n75 pracuje na maksa i coś czuję że nie domaga
i wymień świece bo te cofanie jest tragiczne
Szukaj nieszczelnosci bo po zlogowanym bloku (wystarczy odczyt z okienek na wlaczonym zaplonie) korekta jest poza norma 12,5% i to raczej od tego bym zaczal
Tak na szybko sprawdziłem opis na stronie Ross-Tech i według nich jeśli korekta jest na plusie to silnik pracuje ubogo, więc jest to sprzeczne z tym co piszesz(nieszczelność). W tym przypadku prawdopodobnie niedomaga przepływka, następnie świece, dalej układ wtryskowy(pompa paliwa).
pozdrawiam
Musicie też pamiętać że wartości w bloku 032 są wartościami średnimi a nie realnymi w czasie rzeczywistym .
Dana nieszczelność będzie zasysać lewe powietrze w czasie spokojnej jazdy beż doładowania natomiast podczas jazdy z doładowaniem ale i pozbywać się powietrza z układu podczas jazdy z doładowaniem . Oczywiście zakładając że nie jest na TIP -e
Bezapelacyjnie trzeba wymienić przepływkę bo potrafi ona zafałszować obliczenia ECU .
Na pewno trzeba też wymienić świece i sprawdzić szczelność układu .
Ja by też wymienił N75 ale jak chcesz to można z tym poczekać do następnych logów
Po przeprowadzeniu w/w operacji kolejne logi i zobaczymy co się pozmieniało
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden