Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Pokaż wyniki od 61 do 72 z 72

Wątek: Zajeździłem swój silnik ajq na jaki wymienić bez zbędnych przeróbek

  1. #61

    Dołączył
    Jun 2008
    Płeć
    Skąd
    koszalin
    Pojemność
    1.8T
    KM
    200
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    353
    było zapchane sitko, choć nie wiem czy to wcześniej czy po awarii, bo plastikowa osłona była popękana i syf w misce.
    Mam jedną teorie co do tego gdyż miałem zalewany wcześniej olej 10w40 a podobno z czasem odkładają się pod pokrywą zaworów skrzepy oleju, a jak się zalewa rzadszym olejem to wtedy cały ten syf jest płukany i trafia do miski olejowej.
    I stąd moje przypuszczenie że przy piłowaniu zassało taki zaschnięty płat oleju i chwilowo mogło nie być ciśnienia.
    Sprzedam TT 180 KM rok 99 cena 26000 tel 517385046
    http://owex.firmy.net/

  2. #62

    Dołączył
    Dec 2009
    Płeć
    Skąd
    Gorlice/Rzeszów
    Pojemność
    2.0T
    KM
    200
    Rocznik
    2007
    Kolor
    VegasYelow
    Posty
    4,449
    A no to już coś. Można jakoś vagiem sprawdzić ciśnienie oleju w TT?

  3. #63

    Dołączył
    Jun 2008
    Płeć
    Skąd
    koszalin
    Pojemność
    1.8T
    KM
    200
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    353
    Pewnie można, pare dni temu kupiłem zegar ciśnienia oleju od 0 d0 10 bar z alarmem poziomu oleju niemieckiej firmy KARSTADT i do tego Zegar ciśnienia doładowania.
    Wstawie zegary w środkowe nawiewy i będzie pewność że ciśnienie jest prawidłowe.
    Sprzedam TT 180 KM rok 99 cena 26000 tel 517385046
    http://owex.firmy.net/

  4. #64
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,783
    przy zmianie z gęstego oleju na rzadki zaleca się wymienic olej 2x czesciej i filtr oleju 2x czesciej, niektórzy wymieniają olej normalnie a filtr tylko 2x czesciej ale tak czy siak nowym olejem nie zaszkodzi

  5. #65

    Dołączył
    Jun 2008
    Płeć
    Skąd
    koszalin
    Pojemność
    1.8T
    KM
    200
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    353
    Vagiem się nie da sprawdzić ciśnienia niestety nasz czujnik podaje tylko czy ciśnienie jest w normie "zwykły czujnik oleju" ciekawe co się dzieje jak się zawiesi ciśnienie słabe a kontrolka się nie zapali ??
    Mam czujnik ciśnienia oleju od AutoGage i pytanie skoro ma dwa wyjścia jedno na zegar a drugie sterowanie masą to czy mogę go wpiąć w miejsce starego ?
    Chodzi mi o to czy mogę podłączyć kontrolkę od fisa i zegara dodatkowego pod jedno wejście, żeby błędów nie wywalał ?
    Pawel-2005 napisz co ci sprawdzić na cylindrach bo po week blok leci na złom ;d czy mam ci suwmiarką zmierzyć czy jest idealny okrąg i czy ma jodełki na gładzi ??
    Sprzedam TT 180 KM rok 99 cena 26000 tel 517385046
    http://owex.firmy.net/

  6. #66
    Awatar marini
    Dołączył
    Jul 2010
    Płeć
    Skąd
    Wisła
    Pojemność
    1.8T
    KM
    260
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    643
    Jakiś czas temu montowałem u siebie czujnik ciśnienia oleju z autogauge stepper motor ale czujnik posiadał wyjście tylko na wskaźnik. Jeśli Twój czujnik ma podwójne wyjście i załącza warring przy tych samych wartościach co ten w samochodzie (bądź dalej bezpiecznych) to moim zdaniem możesz to tak zrobić. U mnie warring (według instrukcji załącza się poniżej 0.75Bar.
    Pozdrawiam

    Nazwa:  czujnik.jpg
Wyświetleń: 224
Rozmiar:  88.0 KB

  7. #67
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,783
    odnośnie sprawdzenia gładzi to weź stary pierścień..zdejmij z tłoka włóż do cylindra weź goły tłok bez pierścieni dopchnij nim ciutkę pierścień(chodzi o to aby pierścień nie był ułożony pod skosem) i wtedy sprawdź szczelinomierzem szelinkę na zamku pierścienia...tą czynnośc należało by wykonać 3x na górze cylindra na środku i na dole mozna by sprawdzić to na 3 cylindrach bo na 4 to chyba niema sensu ;/ taki pomiar będzie bardzo dokładny bo spokojnie możesz zmierzyć czy różnica jest na poziomie 0.05mm czy niema jej wcale czy jest może większa a więc mierzysz średnicę z dokładnością do 0.015mm a więc wystarczająco dokładnie
    odnośnie suwmiarki to nic nią nie zmierzysz a nawet jeśli to dokładność będzie dużo mniejsza:P no i na oko można ocenić stan gładzi czy widać na nich ryski po honowaniu czy już są całkiem wyślizgane:P ja w ojca magicznym 1.6 po 100 tys widziałem jeszcze rysy po honowaniu a to silnik renault więc żadna rewelacja:P ciekawe jak jest w 1.8t

  8. #68
    Awatar wowo
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Łomża
    Pojemność
    1.8T
    KM
    4xx
    Rocznik
    2001
    Kolor
    czerwony
    Posty
    1,251
    W 1.8T po 128tys km slady honowania jak w nowym silniku. Panewki również bez wytarc Fakt faktem, ze stan przebieg przebiegowi nie równy, bo w dużej mierze zalezy od serwisowania i sposobu uzytkowania.
    NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!


  9. #69
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,783
    no za niedługi czas wyjdzie co u mnie będzie przy 160 tys ale liczę że źle nie będzie a pomiary luzów na zamkach robiłeś? bo ciekawe jak zużycie pierścieni

  10. #70

    Dołączył
    Jun 2008
    Płeć
    Skąd
    koszalin
    Pojemność
    1.8T
    KM
    200
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    353
    A więc silnik poskładany auto śmiga aż miło, na logi nie mam co na razie liczyć gdyż nie będę szalał na nowych pierścieniach, tydzień testów i wszystko jest ok.
    Przy okazji wstawienia poliuretanów i wymiany wszystkich części zawieszenia tzn drążków końcówek gum itp został jeszcze jeden stuk spowodowany wyrobionym łapą dolną silnika.
    Tak więc jest ok silniczek ładnie pracuje zawieszenie nawet lepiej jak z fabryki magiel nie cieknie, a sezon się zaczyna ;d
    Pawel co do gładzi cylindrów to widoczne były delikatne ślady honowania na 4 cyl. niestety nie miałem czasu żeby bawić się z mierzeniem i blok trafił na złom.

    ---------- Post dodany o 08:53 ---------- Poprzedni post z 08:49 ----------

    marini co do czujnika ciśnienia oleju w tym miejscu to jest tam mniejsze ciśnienie niż w miejscu gdzie jest oryginalny czujnik ,
    To miejsce pokazuje ciśnienie już po przejściu oleju przez filtr, aczkolwiek uważam że do sprawdzania jest dużo lepsze ( można stwierdzić kiedy filtr oleju jest już zapchany ) ja mam tak samo jak ty tylko na wężyku ciśnieniowym 30cm przeniesiony w miejsce zaworku pod osłoną miarki oleju (chyba n112 o ile pamietam )
    Sprzedam TT 180 KM rok 99 cena 26000 tel 517385046
    http://owex.firmy.net/

  11. #71
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,783
    hmm u mnie po 160 tys wszędzie widac rysy po honowaniu tylko w paru miejscach bardzo delikatne wygładzenie ale to tak jak bym ciut przypolerował na powierzchni 2 na 3cm i to tak że i tak w tym miejscu też rysy po honowaniu lecz słabsze...czyli mocno powycierany ten blok miałeś;/

  12. #72

    Dołączył
    Jun 2008
    Płeć
    Skąd
    koszalin
    Pojemność
    1.8T
    KM
    200
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    353
    no nie wiem czy mocno, nie było widać jakiś wgłębień tylko jednolita powierzchnia tych rys.
    Nowy blok przyszedł do mnie był ok pierścienie nowe i znajomy fachowiec mierzył i sprawdzał więc jest ok .
    Szlifu to bym nawet nie robił, bo przerwy były idealne na zamkach.
    Męczy mnie tylko czy nie pchać większego turbo czy najpierw program robić.
    Sprzedam TT 180 KM rok 99 cena 26000 tel 517385046
    http://owex.firmy.net/

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-08-2017, 20:32
  2. Jaki silnik TT.
    Przez AdamHN w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-10-2012, 19:02
  3. Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 17-11-2010, 17:50
  4. Mam pytanie! jaki silnik w cabrio a4 b6 ? 2.4 czy 1.8T ?
    Przez Kazek w dziale Off top - Free
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 25-05-2009, 10:34

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •