Zacząłem od wymiany lamp z tyłu (prawa pęknięta, nieszczelna, zaczęła gasnąć) - kupiłem używki w b. dobrym stanie.
Teraz czekam na kuriera z zaworem N80 od EVAP - OBD wykazał 2 błędy - P0441 i P0171 - na forum doczytałem, że wymiana zaworka może pomóc.

Rozglądam się za DP 3" ze sportowym katem żeby turbina dmuchała "od dołu".
Po wymianie DP będę szukać wydechu cat-back (MG, RCP, zobaczymy) na 4 rury (i wymiana tylnego dyfuzora oczywiście).
Z nowym wydechem będę szukać kogoś do zrobienia virusa - celuję w okolice 250-260KM.

W międzyczasie rozglądam się za grillem od TTRS, ewentualnie coś a'la TTRS (na allegro sporo takich za ok. 5 stów).

Plany mam większe (k04, fmic, wtryski) ale w tym roku już się raczej nie wyrobię.

Pozdrawiam