Nie szukaj mniejszego filtra bo seryjny jest już prawie na styk i mógłby być większy.
Szczerze powiedziawszy to nie wiem dlaczego ludzie kupują te podkładki
W części do której przykręcany jest filtr oleju jest port zaślepiony śrubą z którego można ''brać'' ciśnienie oleju.
Śrubka/zaślepka jest na rysunku czerwona.
Potrzebna jest tylko przejściówka z M10x1 na gwint używany w czujniku od wskaźnika, najczęściej jest to 1/8 NTP
Ja u siebie dodałem jeszcze złączkę 90° i wyszło tak:
Nawet jak nie ma tego portu ( czasem tak bywa ) to można użyć miejsce w którym instalowany jest seryjny czujnik ciśnienia i do tego sposobu będzie potrzebny taki adapter:
Masz wtedy 2 czujniki w jednym porcie
Z drugiej strony nie wiem dlaczego pojawił się u Ciebie taki problem i jaka gruba jest ta przekładka.. U siebie mam przekładkę pod chłodnicę oleju z termostatem i wszystko się zmieściło bez problemu. Daj może dokładną fotkę jak to wygląda.
Pozdrawiam