Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Opóźnienie w opuszczaniu szyb przy otwieraniu drzwi

  1. #1
    Awatar alan
    Dołączył
    Jul 2017
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2001
    Kolor
    Czarny
    Posty
    18

    Opóźnienie w opuszczaniu szyb przy otwieraniu drzwi

    Witam!

    Mam taki problem: przy otwieraniu drzwi po pociągnięciu za klamkę szyba nie opuszcza się, przez co haczy o uszczelkę i trzeba mocniej szarpnąć, żeby drzwi otworzyć. Po szarpnięciu, kiedy drzwi są całkowicie otwarte, szyba się opuszcza. Próbowałem adaptacji szyb według schematów z forum, ale niestety nic nie dały. Czy macie jakiś pomysł jak można to wyregulować? Lub co może być winowajcą?

    Pozdrawiam

    Alan

  2. #2
    Awatar AcidTT
    Dołączył
    May 2015
    Płeć
    Skąd
    Ireland
    Pojemność
    1.8T
    KM
    Xxx
    Rocznik
    2001
    Kolor
    LZ5W
    Posty
    4,222
    Masz uszkodzony mikrostyk albo powierzchnie po ktorej mikrostyk pracuje. Jak mocno pociagniesz za klamke widocznie mikrostyk reaguje. Musisz wyjac zamek i sprawdzic co jest grane. Opis jak zdjac boczek, wyjac zamek i jakich kluczy uzyc (zwlaszcza do wyjecia zamka) masz na forum. Poszukaj.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2017
    Płeć
    Skąd
    Śląsk
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    59
    Otwórz drzwi, zamknij (przerzuć śrubokrętem) zamek. Na tak otwartych drzwiach, pociągnij klamkę i zobacz co się stanie i w którym momencie szyba pójdzie na dół. Wina pewnie w mikrostyku, jak kolega wyżej napisał.

  4. #4
    Awatar alan
    Dołączył
    Jul 2017
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2001
    Kolor
    Czarny
    Posty
    18
    Dzięki! Szyba ma tak jakby duże opóźnienie, bo w końcu schodzi w dół. Przy zamykaniu drzwi jest ok.

    Czy taki mikrostyk będzie ok? http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw...996571499.html

    Znalazłem stary wątek z podobnymi przypadłościami i wydaje mi się że ten mikrostyk powinien być ok ale wole zapytać dla pewności

  5. #5
    Awatar AcidTT
    Dołączył
    May 2015
    Płeć
    Skąd
    Ireland
    Pojemność
    1.8T
    KM
    Xxx
    Rocznik
    2001
    Kolor
    LZ5W
    Posty
    4,222
    Tak, ten mikrostyk bedzie idealny. Kup kilka sztuk poniewaz plastik jest dosc kruchy i spinki potrafia pekac. Tak czy inaczej, bierzesz tylko gore z nowego i zastepujesz gore starego. Zadnego lutowania!

    Jak rozbierzesz zamek to oblookaj dokladnie powierzchnie po ktorej mikrostyk pracuje, czasem sie wyciera do tego stopnia ze mikrostyk nie ma szansy zareagowac. Sprawdz. Zwroc uwage na sruby mocujace zamek do drzwi. To nie sa torxy tylko spline. Wiec upewnij sie ze masz odpowiednie klucze wpustowe. Pozdrawiam.

  6. #6
    Awatar alan
    Dołączył
    Jul 2017
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2001
    Kolor
    Czarny
    Posty
    18
    Cytat Zamieszczone przez AcidTT Zobacz posta
    Tak, ten mikrostyk bedzie idealny. Kup kilka sztuk poniewaz plastik jest dosc kruchy i spinki potrafia pekac. Tak czy inaczej, bierzesz tylko gore z nowego i zastepujesz gore starego. Zadnego lutowania!

    Jak rozbierzesz zamek to oblookaj dokladnie powierzchnie po ktorej mikrostyk pracuje, czasem sie wyciera do tego stopnia ze mikrostyk nie ma szansy zareagowac. Sprawdz. Zwroc uwage na sruby mocujace zamek do drzwi. To nie sa torxy tylko spline. Wiec upewnij sie ze masz odpowiednie klucze wpustowe. Pozdrawiam.
    Super, ogromne dzięki za pomoc mam nadzieję, że po świętach znajdę czas żeby się tym wreszcie zająć. A czy w bagażniku też jest taki sam mikrostyk?
    Ostatnio edytowane przez alan ; 17-12-2017 o 20:23

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •