Hmm...samo pytanie jest lekko bez sensu w sumie. TT sprzed 2000 roku niczym nie różni się od TT po 2000 roku...jeśli jest po akcji serwisowej. Ale nawet bez akcji serwisowej (ESP, lotka, zmiany w zawieszeniu) średnio wprawiony kierowca jest w stanie nią jeździć bez większych problemów....co więcej powiem, stare przednie wahacze, sprzed akcji serwisowej, są nawet poszukiwane na rynku wtórnym, gdyż TT przed akcją serwisową prowadziła się zupełnie lepiej i pewniej w zakrętach niż po

P.s. Jedyne co to nie polecam TT z roku 2001 ze względu na lipne liczniki. Jaeger zmienił wtedy technologię lutowania elementów SMD (mniej cyny i do tego bezołowiowa = zimne luty) i większość liczników które się sypie jest właśnie z lat 2001-2003. W licznikach 1998-2000 najczęściej trzeba aktualnie tylko wymienić silniczki wskazówek i ewentualnie FIS, płyty głównej nie trzeba ruszać