Układ wydechowy jest taki jak chciałem yeah
jadąc normalnie praktycznie seria ( jeśli chodzi o głośność) ale jak idzie pełnym ogniem to już jest miło ale też nie bardzo bardzo głośno .
https://www.youtube.com/watch?v=eGiT...ature=youtu.be
Układ wydechowy jest taki jak chciałem yeah
jadąc normalnie praktycznie seria ( jeśli chodzi o głośność) ale jak idzie pełnym ogniem to już jest miło ale też nie bardzo bardzo głośno .
https://www.youtube.com/watch?v=eGiT...ature=youtu.be
Aż ogień idzie z rury...
Dzień pierwszy z dwóch
Pierwsza usterka rozpadła się pompa od wspomagania ( kupiłem na szybko drugą używaną już zmontowana czeka na jutrzejszą jazdę )
czas jazdy około 4 h
przejechane 250 km .
Przed były nówki
Tutaj to o czym pisałem wcześniej ( będzie film jutro )
Auto prowadzi się pięknie REWELACYJNIE nie jest ani podsterowne ani nad . (szok ) MISTRZOSTWO ŚWIATA .
Jeśli o mnie chodzi czasy z okrążenia na okrążenie coraz lepsze
Wiem co robię żle wiem nad czym pracować i trenować .
Raz wyleciałem całkowicie z toru !!!
Dziś zdjęcia jutro wrzucę ( on boardy ) z TT oraz z 911 które latało za TT .
Robiliśmy zmiany kierowców także polatałem tez 911 za swoim Audi
OGROMNE PODZIĘKOWANIA DLA MARCINA Z MM MOTORS za wynajęcie autolawety .
Auta ma nowe czyste zadbane POLECAM
Ostatnio edytowane przez HubertRinkon ; 11-03-2016 o 21:00
SUPER!! Wielkie grattki auta i tego ze w koncu skosztowales tego na co czekales! Napewno emocje sa mega i fun niesamowity! Sledzilem Twoj watek bo widzialem ze robiles auto konkretnie i bez przystankow. Cel osiagniety i dzisiejsze foty to wisienka na torcie. Napewno bedziesz stroil jeszcze zawias pod wlasne potrzeby z czasem polepszajacych sie umiejetnosci itd ale to juz czesc zabawy. Pozdrawiam i czekam na onboardy. Robisz wlasnie cos co dla wielu z nas jest z roznych powodow nieosiagalne takze czekamy, a ja doceniam wklad pracy i zycze coraz szybszych okrazen! Brawo!
Ostatnio edytowane przez AcidTT ; 11-03-2016 o 21:13
No rewelacja, prawie ''słychać'' z jakim entuzjazmem to piszesz i widać że auto sprawiło Ci sporo frajdy..
Gratulacje i tylko tak dalej
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
a gdzie to jest polatane? bo pisałeś coś i torze poznań , ułezu ale jakos nie poznaje po fotkach cos...
Co to polatania to musimy sie zgadać bo jak złoze nowy silnik do a3 to planuje cos zaliczyc jakies polatanki.
Ułeż .
Dzień Drugi to już typowy Track Day z innymi uczestnikami .
Warunki zgoła odmienne od dnia pierwszego , jazda po mokrym torze , cały czas padało .
TT świetnie prowadzi się też na mokrym niestety na mokrym ja nie ogarniałem tak dobrze jak dzień wcześniej .
Ogólny fun drugiego dnia większy ale prędkości czasy itp gorsze jak dzień wcześniej .
Usterki :
-pękła śruba od westgate ( naprawione na torze 2 h walki )
-rozwaliłem 2 pompę od wspomagania ( tutaj muszę koniecznie coś innego zrobić lub zrezygnować ze wspomagania )
-na jednym z ostatnich okrążeń uderzyłem w opony wyznaczające trasę ( uszkodzony lekko przedni zderzak )
Było wiele ciekawych aut .( udało mi się przejechać za kierownicą 911, 944T , C2 rajdowym na fotelu pilota )
Ocena wyjazdu 10/10
z minusów brak pomiaru czasów drugiego dnia ( track day)
Zdjęcia filmy jak dojadę do Płocka .
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Fotki
Na zdjęciach widoczna jest Fiesta Proto ! ( MISTRZ )
Auta którymi miałem przyjemność pojechać
Tak tak wspomniane opony
Świetnie czyta się Twoje relacje Jak widzę nowy post, to od razu robię popcorn i siadam do komputera
Sukcesów życzę!
Gratulacje pierwszego wypadu TT na tor! Również śledzę Twój wątek z dużą ciekawością. Zrobiłeś TT tak, jak sam chciałbym zrobić
Mam nadzieję, że kiedyś zobaczę Twoje auto na żywo. W tym roku planuje odwiedzić tor Jastrząb - może wpadniemy w większym gronie TT ?
Ciekawy jestem jak prowadzi się Twoje auto po takich modyfikacjach? Mój wyjazd na tor Wyrazów będzie 10 kwietnia. Zapowiada się pojedynek TTvs10 subaru impreza
Jeszcze raz gratulacje i trzymam kciuki za następne ściganie!
Pozdrawiam
Ja 1
9.03.2016 jade na Tor Poznań
2/3 kwiecień classic auto cup - Ułeż
17 kwiecień Tor Poznań
04-09 Maj Nurburgring i SPA w Belgi .
Pasuję mi każdy termin po ( bo dalej nie mam zaplanowanych wyjazdów )
Jestem jak najbardziej za
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Auto dalej jest w fazie testów .
Zgłosiłem swoje uwagi co do wstawania turbo i drobnych usterek .
Program zrobiony na nowo zostając przy tym samym doładowaniu . Zmiana ta zaowocowała że auto wstaję zauważalnie wcześniej no i cyferki się lekko zmieniły na + .
Czy w Twoim aucie była robiona już maglownica? Jeżeli nie to przy rewizji pompy wspomagania polecam ją dokładnie sprawdzić, bo we wszystkich mk1 prędzej czy później pada magiel, a na torze padnie prędzej niż później no i w najgorszym możliwym momencie
Na wspomaganie aktualnie plan jest taki . ( wchodzi w życie )
-nowa pompa
-dołożenie chlodnicy
-regeneracja przekładni
-zalanie płynem Pentosin
Mam nadzieje że w przyszłym tygodniu uda się to ogarnąć
Filmik jakiś będzie bo nic nie widzę ? jestem ciekaw jak to lata
Filmiki mają po kilka GB ( muszę je ogarnąć i wrzucić )
Kilka nowych budzików ( jak tak dalej pójdzie to za chwilę będzie ich więcej jak w Apollo 14 )
Przymiarka do lawety ( udało się )
Aktualnie
Oczekiwanie na camber plates , wahacze regulowane oraz na kompletne sprzęgło
( padło na kit valeo zmieniający dwumas na jednomas + obicie tarczy kevlarem )
Ostatnio usłyszałem że coś w tym temacie detailingu po****dłem ( fakt nie mam czasu ) tutaj wyjątek
OKROPNA rozpórka ( nie mogłem już na nią patrzeć )
- polerka z przyklejonym papierem
- szlifierka !
- papier w dłoń
- odtłuszczanie
- farba do malowania tłumików (600st ) - 4 warstwy
Detailing komory silnika w toku ......