Kobitę Ci przysłali migiem?
Kobitę Ci przysłali migiem?
Takie małe przymiarki 19"Ładny zestawa dzisiaj wchodząc do pracy miła niespodzianka już na mnie czekała, taka paczuszka
No nic tylko po informacji że wszystko założone zostaje wypatrywać na mieście
Taka mala zmiana planów. TT idzie tylko -30mm w dół i zostaje na felgach 17"
19 sprzedane, niestety nie nadają się na drogi, po których codziennie jeżdżę :'(
__________________________
Pozdrawiam
AP - pamiętam tą niespodziankę
Gwint czy kit?
Tym razem gwint
Oh _kris... Jakbym miał codziennie po Legnicy jeździć to bym +30 mm zrobił a nie minus
Wysłane z Xiaomi Mi4 LTE
Ja mam swoją -10cm(max) i jeżdżę, wiadomo progi zwalniające to trzeba zwolnic ale bez przesady na żadnym jeszcze się nie zawiesilem w TT nie idzie zrobić mega gleby, w porównaniu do innych samochodów.
Więcej optymizmu panowie i niżej schodzimy
_kris mamy takie same podejście, ja fele 18cali opędzlowałem i poszedłem w lepsze właściwości jezdne czyli w kit AP 40/30 zostając przy 17 calowej feldze. Poza tym zawiech seryjny tt to taka mała koza więc posunięcie było szybkie i stanowcze.
Czekam na foty po obniżeniu
A więc zagościł już w aucie gwint AP:
20160321_162311.jpg
i dodatkowo regulowane wahacze na tył VRP-fab:
10409411_1128925487139543_1374967781821484337_n.jpg
Żle, że nie zrobiłem zdjęcia przed obniżeniem, felga 16" jeszcze zima i teraz TT wygląda tak:
20160331_165553.jpg
Gwint ustawiony w połowie:
20160331_165707.jpg
Ogólnie zmianę oceniam pozytywnie, ładnie zawieszenie wybiera nierówności i mniej auto buja się.
Minus - bardziej słychać tylną półkę jak skrzypi
Geometria została ustawiona:
ustawienia.png
I tu pojawia się pytanie, czy regulować kąty pochylenia tylnych kół, czy zostawić tak jak są teraz? Chodzi mi o różnicę między kołami, czy nie jest za duża?
__________________________
Pozdrawiam
Ponad pół stopnia, to dużo. Ja bym regulował, a wręcz nie dopuścił do takiego ustawienia geometrii ;/
Po to przeciez masz regulowane wahacze aby ustawic zgodnie ze sztuka..