Witajcie
Jako że jestem na etapie modyfikowania zawieszenia mam do Was prośbę o dodanie opinii
-jaki macie zawias
-jakie obniżenie
-wrażenia z jazdy
-zdjęcie auta
-może porównanie jak ktoś miał styczność z większą ilością gwintów .
Dziękuje bardzo
Witajcie
Jako że jestem na etapie modyfikowania zawieszenia mam do Was prośbę o dodanie opinii
-jaki macie zawias
-jakie obniżenie
-wrażenia z jazdy
-zdjęcie auta
-może porównanie jak ktoś miał styczność z większą ilością gwintów .
Dziękuje bardzo
bc racing 32 stopniowa regulacji twardosc przod , komfort mega zalezy jak nisko zejdziesz jedyny minus z tylu nie mozna zrobic gleby ale sa jeszcze lepsze gwinty nie kupuj sredniakow same problemy
19\G/48
Pięknie się prezentuję
Czekam na dalsze fotki i informację od Was )))))
-10cm FK AK Street ale nie polecam, jedno z najtajniejszy wiec nie spodziewaj sie czegoś na torze, tylko LOOK .
Fajne felgi , ładnie wypełniają nadkola.
Panowie może ktoś jeszcze ....
najbardziej mnie interesuje aktualnie
Eibach , D2 , AP , KW v1 , Bilstein B14
Ostatnio edytowane przez HubertRinkon ; 27-02-2016 o 21:09
Omawialiśmy już temat zawieszenia gwintowanego i trochę info masz w linku poniżej
http://www.klubtt.pl/showthread.php?...-o-porad%C4%99
Być może przeniosę tam posty z tego wątku jak bardziej się rozwinie.
Tak czy inaczej, jeśli mam być szczery to nie powinieneś przykładać zbyt dużej uwagi do tego na jakim gwincie jeździmy bo nikt z nas nie ma dedykowanego auta torowego a w takim aucie podejście i kryteria doboru powinny być inne niż w aucie ulicznym ze sportowym zacięciem.
Wracając do tematu
Bilstein PSS 9
-36 mm ( chyba , już nie pamiętam )
Wrażenia bardzo pozytywne jeśli chodzi o komfort użytkowania na co dzień w połączeniu bardzo dużą poprawą stabilności i reakcji auta w ciasnych dynamicznych zakrętach oraz nagłych zmianach kierunku przy większych prędkościach..
Zaczynałem z ustawieniem twardości na środku, teraz jeżdżę na najmiększym ale nie podoba mi się i na wiosnę testuję najtwardsze ustawienie ..
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Artur rozumiem tylko ja nie jestem profi kierowcą tylko totalnym amatorem gdyby było inaczej kupiłbym Ohlinsa
Zastanawiam się jak bardzo odczuję róznicę pomiędzy np B14 a b16 ( w cenie róznica 2x )
No tak ale tym bardziej jak się uczysz to nie zaszkodzi mieć do dyspozycji prawidłowo prowadzące się auto i od razu wyrabiać sobie dobre nawyki
Nie trzeba oczywiście Ohlinsa bo raz że cena miażdży a 2 trzeba mieć trochę doświadczenia żeby wykorzystać potencjał ustawień.
Pomiędzy PSS a PSS 9 nie odczujesz zbyt wielkiej różnicy jedynie tracisz/zyskujesz możliwość regulacji twardości amortyzatora.
Ja jednak z uporem maniaka znowu napisze że dla Ciebie najlepsze wybór to H&R RSS ( nr części RSS-48-431-1/1 )
Praktycznie jest to to samo co PSS9 tyle że są twardsze sprężyny i odpowiednio do nich dobrana charakterystyka amortyzatorów.
Jeśli nie to to możesz ewentualnie iść w PSS ale po pewnym czasie dojdziesz do wniosku że mogłyby być twardsze.
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
jedna przestroga , nie daj sie zmylic dobra cena niektorych firm lepiej poczytaj opinie i porownaj rozne zestawy.Tak jak wyzej Arttur pisze H&R dobra opcja , prowadzenie auta na dobrej firmy gwincie a gwincie do wygladu to ogromna roznica ...
19\G/48