Był pewien okres , że siedziałem dzień w dzień na forum ... Nie udzielałem się gdyż nie miałem problemów z TTunią ... Gdy coś się dzieję zawsze szukam na dany temat .
Tak jestem od 2009 roku
OK... Jest to "przewód instalacji nadciśnienia" o numerze 8L0145691F Ten najgrubszy na obrazku:
Odpowiada on za "spuszczanie" ciśnienia poprzez DV do TIPa. Z dziurą w tym wężu daleko a raczej szybko nigdzie nie zajedziesz ... więc wymień go czym prędzej na szczelny lub nowy, ewentualnie zastąp silikonowym zamiennikiem.
Ostatnio edytowane przez PAHO ; 01-02-2015 o 22:22
PAHO wielkie dzięki za pomoc
Udało naprawić się więc moc powróciła
Ps. Chyba już czas powymieniać inne przewody , rurki ponieważ przyszedł ich czas . teraz będę systematycznie wymieniał na nowe
Witam, mam pytanie odnośnie usunięcia N249 i N112. Mam silnik APP i tu moje pytanie, usuwając te "graty" czego będę dokładnie potrzebował poza nowymi przewodami, opaskami i czasem?
Czy usuwając przewody od N249 i N112 będę musiał zaślepiać jakieś przewody np. od Combi vave i SAI itp? A może lepiej od razu i to usunąć?
tak na prawdę to nic nie musisz zaślepiać Wywalając wszystko na dobrą sprawę nie potrzebujesz żadnego przewodu ale dla pewności przewód od kolektora dolotowego do dv o długości 0.5m starczy :P
Dobra to rozumiem że jak odłączę przewody to mogę śmiało je wyciągać? A jak usunę combi vave i SAI to też nic nie będę musiał zaślepiać?
Jak wywalisz połączenie z combi to z tego co wiem będzie ok, natomiast jeśli wywalisz je wraz z grzybkiem będziesz musiał zaślepić egr. Co do sai jak je wywalisz będzie Ci wywołało błąd w wagu, nie wiem czy w przypadku twojego silnika przejdzie akcja z dodaniem opornika jak w apx, ale zawsze można to zrobić systemowo.
Aha, dobra dzięki wielkie będę próbował, a najwyżej zostawię tylko podpięte elektrycznie te elementy
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Jeszcze takie pytanie tak czysto teoretyczne jak a chwilę obecną bo jutro wyjeżdżam do Włoch i nie będę miał możliwości sprawdzenia. Jeśli usunąłem przewodu wraz z metalowymi łącznikami od n112 i n249, a mam combi valve to czy jest tak możliwość że podłączę sobie silikonowym przewodem zawór n112 z tą srebrną puszą combi valve i oddzielnie DV z kolektorem dolotowym to czy to będzie działało? Chodzi mi o to że puszczę dwa oddzielne silikonowe przewody.
nic nie podłączaj. Wywal wszystko jak leci a dv podłącz z kolektora. SAI też możesz wywalić i daj opornik 330 ohm na wtyczkę a w puszcze zatkaj czarnym korkiem od TIGER wklejonym na dirco hehe.
Auto masz z 2000 roku także będzie bez żadnych krzaków
Korek od Tigera, normalnie całe życie się człowiek uczy
Jest w oplocie, średnicy nie znam, albo nowy ori za kosmiczną cenę albo zamień na silikon z oplotem i będziesz miał spokój na długo, tyle że będzie problem powyginać go tak żeby tam spasował. Ale trochę kombinacji... dla chcącego nic trudnego
U mnie w AUQ po zapodaniu samego opornika 330 ohm po jakimś czasie i tak wywalało błąd w ECU dopiero wycięcie programowe pomogło
Właśnie dzisiaj się temu przyjrzałem i oczywiście jak na moje szczęści w miejscu zagięcia dziura jak się masz Co do średnicy zmierzyłem i jest to 25 mm na grubszym końcu przy dv oraz 22 mm na drugim końcu. Kupię silikon jak w przypadku catch tanka bo i tak jest potrójnie zbrojony w porównaniu do ori, tylko zastanawiam się czy mogę dać tam nieco dłuższy kawałek? Bo w odróżnieniu od ori nie był by wyprofilowany przez co aby się nie zaginał muszę dać dłuższy. Jak myślicie będzie to miało jakieś negatywne skutki jeśli przewód będzie powiedzmy o 5-7 cm dłuższy od ori?