Mam pytanie ile jest roboty i jakie koszty wsadzenia 2.0 TFSI z mk2 TT S do mk1 ?? Oraz czy jest to w ogóle zabieg wykonalny.
Pytam głównie z ciekawości.
W szukajce nie znalazłem nic na ten temat, ale jeśli było to proszę o podesłanie linka.
Mam pytanie ile jest roboty i jakie koszty wsadzenia 2.0 TFSI z mk2 TT S do mk1 ?? Oraz czy jest to w ogóle zabieg wykonalny.
Pytam głównie z ciekawości.
W szukajce nie znalazłem nic na ten temat, ale jeśli było to proszę o podesłanie linka.
jest wykonalne ale musisz przygotować 15-20tys zł
Nie tak źle bo taniej niż kupić tts mk2 xD Ale patrząc na moc to lepiej już iść w Big Turbo chociaż tfsi kusi spalaniem i kulturą pracy.
Ma ktoś może link do jakiejś lekturki na temat tego swapu bo mi google nie pomógł
Zabieg nieopłacalny i wg mnie zupełnie bez sensu. Jeśli celem jest moc to za mniejsze pieniądze zrobisz w swojej TT większą moc niż w TTS. Ok 2.0 ma już u siebie Artur zrobione z 1.8
I don't have dreams, I have goals.
Ale tfsi ?? czy 1.8 rozwiercone do 2.0 ??
1.8 zrobione na 2.0 20VT.
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
No ja myślałem bardziej ze względu na to żeby dostać moc ale nie zwiększając przy tym kosmicznie spalania a 2.0 tfsi ma nizsze spalanie niz 1.8t, moze tts juz nie ale patrzac na moc to spalanie jest male oraz świetny dół. Ja u siebie raczej takiego zabiegu nie przeprowadzę ze względu na koszty, ale pytam się tak z ciekawości na przyszłość gdyż nie będe zmieniał tt na nowszą gdyż ta mi sie najbardziej podoba
I tutaj także moje drugie pytanie, czy również haldex z mk2 podejdzie do mk1 ? bo jest bardziej dopracowany a jak juz przekladac to juz chyba calosciowo
Przy projektach za 20-30tys spalanie jest najmniej istotne.
Haldex z MK1 starcza na 500koni bez problemu wiec pytanie czy jest sens.
Poza tym Haldex z MK2 podłączyć do 1.8T to nie jest takie hop siup - dzieli ich troszkę rozwiązań technicznych. Zupełnie nieopłacalny zabieg moim zdaniem w stosunku do zysków.
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
tu o moc się nie rozchodzi a o inne detale napędu, myślałem że jak się przełoży silnik ze sprzęgłem i skrzynią to napęd też będzie w miare ok, dzięki za odp