Pokaż wyniki od 1 do 15 z 1052

Wątek: Pawel-2005 ,w końcu opiszę swoje auto:)...no i się zaczęło...

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    Cytat Zamieszczone przez Wysoczan Zobacz posta
    Hm, projekt naprawdę godny podziwu! Zastanawiam się tylko jak to upchnąłeś pod maską... Moim zdaniem miałeś świetny pomysł na wzmocnienie dołu. Planujesz też rozwiercenie silnika? Stroisz w CS?
    Ze zmieszczeniem tego pod maskę było trochę problemów ale mnie nie przestraszył problem ,że kompresorowi brakowało np 2cm bo opierał się o wiatrak czy chłodniczkę oleju. Jakoś nie wystraszyłem się jak trzeba było przesunąć całą chłodnice do przodu, zbliżyć wiatraki do chłodnicy, zrobić nowe wyjście z kompresora i zfrezować całą obudowę kompresora. Z tych brakujących 2cm nagle zrobiło mi się jeszcze 2cm luzu na ruchy silnika. Nawet Pasek klinowy jest zupełnie inny niż seryjnie, są dodatkowe rolki napinające itp ale generalnie wszystko wygląda jak ori, dosłownie jakby ten eaton miał tam być od zawsze

    Tak samo było z turbiną , jakoś się nie przejąłem iż nie wejdzie(wiedziałem przed zakupem bo sobie to wyliczyłem) . Nawet jak zobaczyłem ten widok jeszcze w Żuczka aucie( Tak jak Żuczka gt30 FWD jeszcze nie wyjechała to ja już składałem swój ) :

    Brakowało ze 2-3 cm w grodzi aby turbo weszło i miało jakiś luz na ruchy silnika i kocyk który potem uszyłem. Generalnie w tym projekcie nic nie pasowało i mógłbym wymieniać bardzo długo jakie schodki mnie czekały aby wepchnąć turbinę z dolotami, eatona i inne ustrojstwa które doszły w miedzy czasie.
    Może Was to zdziwi ale pierwsze graty pod ten setup zacząłem zamawiać już 2 lata temu bo właśnie wtedy zamówiłem ten kolektor który mam teraz w aucie. Tworzyłem mocowania, dodatkowe zawory sterujące powietrzem ( trzeba jakoś sterować dolotami aby nic się nie blokowało). Robiłem kółka do Eatona itp. A przez ten cały czas jeździłem sobie moim ex setupem na 440km i 500+nm nie dotykając auta gdyż wszystkie prace ,przymiarki robiłem na innych silnikach lub autach
    Generalnie jak teraz sobie przypominam to jest to masa roboty i efekt już jest bo auto nawinęło trochę km i wszystko działa. Doszła mała poprawka bo trzeba było lepiej schłodzić powietrze w dolocie dlatego jest drugi FMIC.

    Odnośnie mojego entuzjazmu to fakt ,że jakoś na razie nie ma. Chyba bardziej człowiek się cieszy budowaniem tego niż samym efektem. Teraz podchodzę z dużym dystansem i rezerwą gdyż kiedyś w poprzednim setupem naobiecywałem sobie więcej niż można było zrobić. Na dzień dzisiejszy auto coś tam jedzie , potencjał w zapłonach jest spory i w przepływie też gdyż turbo bardzo ochoczo buduje doładowania rzędu 2+ bara a poprzednie puchło już przy 1.7-1.8 co było widać po zapłonach. Także na razie podchodzę chłodno do tematu bo dopiero wyjdzie po strojeniu ile to wszystko dało. Z poprzedniego setupu byłem zadowolony ale jakoś lubię grzebać i chciałem coś zbudować coś mocniejszego a jednocześnie nietypowego. Stojąc w miejscu bym się cofał tym bardziej ,że niestety człowiek bardzo szybko się przyzwyczaja do mocy, patrzy jak inni są coraz szybsi dlatego długo nie czekałem z zamawianiem kolejnych gratów. Turbo zaklepałem już we wrześniu 2012 roku czyli parę miesięcy po wystrojeniu poprzedniego lecz był duży problem z dostępnością w USA i otrzymałem je dopiero w maju 2013;/ Jak na razie mój entuzjazm to 50% bo wszystko działa bardzo sprawnie i o dziwo niema z autem żadnych problemów ( tfu tfu) a już trochę polatało i to nie w tempie emeryckim. Na drugie 50% mojego entuzjazmu czekam do strojenia bo od tego zależy moje zadowolenie bądź rozczarowanie

    Oficjalny opis i podziękowania dla osób pomocnych mi będzie jak wszystko zostanie dopięte na ostatni guzik a teraz wrzucam tylko szczątkowe opisy:P
    Ostatnio edytowane przez Pawel-2005 ; 05-09-2014 o 10:16

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 495
    Ostatni post / autor: 21-08-2021, 15:03
  2. Pawel-2005 Sprzedaż garażowych części do 1.8t audi TT itp
    Przez Pawel-2005 w dziale Ogłoszenia komercyjne
    Odpowiedzi: 284
    Ostatni post / autor: 26-07-2021, 13:45
  3. TT turbo-kompresor vs tt r30T czyli Żuczek vs Pawel-2005
    Przez Pawel-2005 w dziale Kill on street
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 30-07-2016, 17:18
  4. seat leon 1.8t gtx3076 500+ reanimacja by Pawel-2005
    Przez Pawel-2005 w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 03-12-2013, 02:46

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •