Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 17

Wątek: P1114 i p1118

  1. #1

    Dołączył
    Aug 2013
    Płeć
    Skąd
    Łódź
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2001
    Kolor
    Blue
    Posty
    74

    P1114 i p1118

    Cześć. Mam mały problem,dlatego proszę o pomoc. Co jakiś czas wyświetla mi się check engine i po sprawdzeniu przez torque wyświetlają mi się 2 błędy: p1118 i p1114. Czy któryś z klubowiczów spotkał się już z takim problemem? AuTTko ma nieseryjny wydech. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam

  2. #2
    Awatar ksolk
    Dołączył
    Oct 2006
    Płeć
    Skąd
    Olkusz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    1,837
    zacznij od Vag-a

  3. #3

    Dołączył
    Aug 2013
    Płeć
    Skąd
    Wola
    Pojemność
    1.8T
    KM
    200
    Rocznik
    2004
    Kolor
    Black
    Posty
    49
    17522/P1114 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High
    17526/P1118/004376 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit
    Błędy dotyczą drugiej sondy za katalizatorem.
    Tak, że jeśli wydech przerobiony to teraz kwestia jak??
    Czy druga sonda jest na pokładzie??
    Czy kat jest??
    Czy sonda nie została uszkodzona??

  4. #4

    Dołączył
    Aug 2013
    Płeć
    Skąd
    Łódź
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2001
    Kolor
    Blue
    Posty
    74
    Katalizator jest. Z tego co wiem to wydech jest nieseryjny. Druga sonda jest i była wymieniana chyba rok temu. Przez jazdę z tymi błędami mogę coś uszkodzić?

  5. #5
    Awatar PiotrekHIT
    Dołączył
    Feb 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa Saska Kępa
    Pojemność
    brak
    KM
    225
    Rocznik
    2001
    Kolor
    Niebieski
    Posty
    3,017
    Chodzi o moją byłą TT. Tak jak Ci mówiłem problem leży w zmienionym na taki z kwasówki kompletnym wydechu i downpipe. Jest większy niż seryjny, problem był tu kiedyś omawiany na forum. Najlepszym wyjściem jest wyłącznie programowe drugiej sondy albo powrót do seryjnego wydechu z katalizatorem. Obie sondy były wymieniane na nowe BOSCH.
    Nazwa:  wydech.jpg
Wyświetleń: 5445
Rozmiar:  91.3 KB

  6. #6
    Awatar gregor10
    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    Jasło
    Pojemność
    2.0T
    KM
    3xx
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Lava
    Posty
    1,265
    Wyłączyc 2 sonde w sofcie i po problemie.
    Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
    TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.

  7. #7

    Dołączył
    Aug 2013
    Płeć
    Skąd
    Łódź
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2001
    Kolor
    Blue
    Posty
    74
    A możecie polecić mi jakiś zaufany warsztat w Łodzi,gdzie mi to zrobią?

  8. #8
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,783
    compsport oddział łódź na pewno sobie z tym poradzi. Przy okazji możesz zrobić od razu wirusa i auto odżyje z dodatkowymi kucykami :P

  9. #9

    Dołączył
    Jan 2013
    Płeć
    Skąd
    Łódzkie
    Pojemność
    1.8T
    KM
    150
    Rocznik
    2001
    Kolor
    niebieski
    Posty
    225
    Comsport w lodzi z tego co wiem nie poradzi sobie z usunieciem drugiej sondy calkowicie.

  10. #10
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,783
    Cytat Zamieszczone przez Łukasz13 Zobacz posta
    Comsport w lodzi z tego co wiem nie poradzi sobie z usunieciem drugiej sondy calkowicie.
    Oj nie wydaje mi się :P Softy pisze Patryk z Bielska a skoro ogarnia dużo bardziej skomplikowane rzeczy ( u mnie sonda 2 nie istnieje a na obecnym kompie powinna) to pewnie i poradzi sobie z tym problemem.
    Zresztą u Żuczka też była wyłączona :P

  11. #11

    Dołączył
    Jan 2013
    Płeć
    Skąd
    Łódzkie
    Pojemność
    1.8T
    KM
    150
    Rocznik
    2001
    Kolor
    niebieski
    Posty
    225
    Kolega kiedys wrzucil downpipe bez gniazda na druga sonde to mu powiedzieli ze mu usuna ale druga sonda mu byc podlaczona

  12. #12
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,783
    podłączona kostką a może byś schowana gdzieś sobie. Ale u Żuczka po wypięciu nie było krzaków więc tak nie do końca. A u mnie nawet instalacja do niej nie istnieje a jest wyłączona z softu także jak chcą to potrafią :P

  13. #13

    Dołączył
    Aug 2013
    Płeć
    Skąd
    Łódź
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2001
    Kolor
    Blue
    Posty
    74
    Cytat Zamieszczone przez Pawel-2005 Zobacz posta
    compsport oddział łódź na pewno sobie z tym poradzi. Przy okazji możesz zrobić od razu wirusa i auto odżyje z dodatkowymi kucykami :P
    Chodzi Ci o chip tuning? bo narazie ogarniam forum i zielony jestem

  14. #14

    Dołączył
    Aug 2013
    Płeć
    Skąd
    Wola
    Pojemność
    1.8T
    KM
    200
    Rocznik
    2004
    Kolor
    Black
    Posty
    49
    Nie trzeba daleko szukać na forum A4 jest temat o A4 B6 gdzie w/w Patryk z Comsportu nie poradził sobie z wyłączeniem sondy za katem w 1.8T i naciągnął klienta na wiercenie i spawanie w DP otworu na drugą sondę i pozostawienie jej.
    Zaczyna się od 6 postu.
    http://a4-klub.pl/index.php?/topic/2...dy-z-programu/

  15. #15

    Dołączył
    Jan 2013
    Płeć
    Skąd
    Łódzkie
    Pojemność
    1.8T
    KM
    150
    Rocznik
    2001
    Kolor
    niebieski
    Posty
    225
    O tym pisalem

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •