To ze wyszlo na hamowni 12 koni mniej jeszcze nie swiadczy o tym ze te konie Ci uciekly , jest wiele czynnikow wplywajacych na wyniki pomiaru , choc 12 koni to troche wiencej niz wynosi granica bledu pomiarowego
Zanim zaczniesz podnosic osiagi auta , dpprowadz je najpierw seryjnej kondycji .
Mam na mysli nowe swiece , filtr pow , przed strojeniem na hamowni warto wymienic olej ..
Przeplywka jesli jest nie sprawna to zdecydowanie moze miec wplyw na pogorszszenie osiagow . Mozna wyczyscic izopropanolem lub innym sprayem do czyszczenia stykow elektrycznych , bylo opisywane na forum ..Czasem pomaga czasem nie .
Najlepiej jednak wymienic na nowa , tym bardziej jesli myslisz o zwiekszeniu mocy , nie chcesz cyba zeby strojono Ci silnik bazujac na nieprwwidlowych wartosciach przeplywu powietrza ...

Po raz kolejny poruszasz temat robienia u tego goscia ktorego nikt nie zna , zebys jeszcze podal nazwe firmy to moze cos bylo by wiadomo

Generalnie doradzam robic to u ludzi sprawdzonych , to ze gosc portafi zdobyc Twoje zaufanie nie swiadczy jeszcze o tym ze potrafi zrobic dobry program ..
Zreszta jesli twierdzi ze zrobi Ci 220 KM samym programem w 180-tce a jednoczesnie mowi ze nie ma roznic miedzy wersja 180 a 225 to nie sadze ze jest to ktos godny zaufania.
Prawda jest taka ze mozesz zobaczyc te 220 koni ale tylko u niegi na hamowni

Pozdrawiam