ŻUCZEK, fakt, utrzymanie S8 kosztuje, ale A8 dużo mu nie ustępuje.
Ja mimo wszystko zainteresowałbym się A6/S6 V8. Dlaczego? Bo w stosunku do zwykłego A6 ma silnik V8 ( ), poszerzone przednie i tylne błotniki, mocniejsze hamulce. W S6 dochodzi możliwość posiadania skrzyni manualnej ( co w tym aucie bardzo polecam ), doskonałe sportowe fotele RECARO. A6/S6 ma praktycznie tyle samo miejsca w środku co A8/S8, a ewentualne części są tańsze. No i A6/S6 ma z aluminium tylko maskę i przednie błotniki ( chyba, dokładnie nie jestem pewien błotników ), a A8/S8 jest całe z aluminium. Co to oznacza, chyba jest zrozumiałe.
Jeśli chodzi o instalację lpg do V8, to musi to ogarnąć dobry fachowiec. Druciarstwo strasznie się mści, a niestety dużo tego jest w ofercie.