Wystarczy ze can , czujnik vss etc bedzie wariowac i BBG nie bedzie dzialac. niestety to nie zalezy od pracy Witka tylko od tego czy auto jest sprawne lub nie , wiec nie ma sie czemu dziwić a z tego co wiem w tym leonie to tam troche nagrzebane bylo, wystarczy ze cos niekontaktuje i papa rowne kreski czy bbg.
Również nie faworyzuje cs gto itp . a poprzedniego posta chyba nie odebrales jako atakt na Twojego tunera :P
pozatym mialem na mysli 1.8T do 300km na k03 i k04 i tutaj bylo wlasnie lojenie przez rogalowe innych.
tak samo bylo w przypadku tdikow.
Kogoś może smieszyć że auta od rp moga wyjsc mocniej na innej hamowni ,a mnie smieszy ze tak ktoś piszę podpowiem chodzi o czas pomiaru i nie tylko, dwa nie jedna takia hamowni (nawet maha) na ktorych wyszlo by bankowo wiecej ciosu i mocy.
no ale to nie temat o sposobach pomiaru itp.
wracajac do meritum skoro ten leon nie ma tyle mocy to i ten wykres na k03s nie ma tyle mocy, skoro tak to i jeden i drugi jest zawyżony, jesli tak to oba maja mniejsza moc to roznica między k03s a k04 jest nadal ca 30km.
miedzy k03 a k03s również jest 30km różnicy. wiec ta sama przepaść.
PS. dla mnie to te rogalowe 1.8 k03s nawet nie musi miec tych 253ps , jest inny wykres na fajna moc z niezaleznej hamowni na k03s i co ? , no wlasnie a i tam jeszcze VVT nawet nie ma.