A pytanie jest nastepujace. Przy nadchodzacej zmianie rozrzadu mialem zamiar zapukic taki oto kit: Audi TT Stuff: Neuspeed - Power Pulley Kit - TT 180 225 Czy da rade je mi zmienic kazdy mechanik, czy latwo cos spiepszyc ?
A pytanie jest nastepujace. Przy nadchodzacej zmianie rozrzadu mialem zamiar zapukic taki oto kit: Audi TT Stuff: Neuspeed - Power Pulley Kit - TT 180 225 Czy da rade je mi zmienic kazdy mechanik, czy latwo cos spiepszyc ?
W życiu piękne są tylko chwile ...
Każdy założy i nie ma co tam spieprzyć tyle że wymiana kółka na wale korbowym na takie bez amortyzacji to kiepski pomysł . Nie mam pojęcia dlaczego wciąż wiele firm ''wciska'' te koła .
Można natomiast spokojnie wymienić koła alternatora i pompy wspomagania na lżejsze .
W takim wypadku polecam jednak Integrated Engineering , lepsza jakość i cena
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Chodzi oczywiscie o te ? Tak dla pewnosci.
Integrated Engineering Lightweight Billet Power Steering Pump Pulley for 12V VR6 Engines
Oni tez maja te kolo,co powiesz na te. Bo mi to nic nie mowi.
Ostatnio edytowane przez lelu666 ; 21-02-2013 o 19:41
W życiu piękne są tylko chwile ...
Nie , to nie to koło .
Dla naszych silników są te :
Integrated Engineering 1.8T / 2.0L Lightweight Billet Alternator Pulley
http://www.intengineering.com/integr...ng-pump-pulley
IE nie sprzedaje nie amortyzowanych kółek na wał korbowy .
Jeśli chodzi o to kółko to albo seria albo takie coś :
Fluidampr Crank Pulley for Late 1.8T Engines
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
ile może ważyć takie kółko od alternatora? jeżeli sporo to mam osobę która mi dorobi takie z alu(oczywiście mega profi), można zrobić grupową zbiórkę i wyjdzie gdzieś z 80zł sztuka :P
No tak ale to koło co pokazał Artur, to robi się jako pewien etap modyfikacji sam przyznam ze by mi się takie przydało po przejściu na lekki jednomas i podciągnięciu limitera obr. a jaki jest sens wkładać to do seryjnego auta, no chyba tylko dla dobrego samopoczucia.
Ostatnio edytowane przez ZUCZEK ; 21-02-2013 o 20:12
Znowu TT znowu Cabriolet
te kółko jest na liście moich zakupów, ale pytałem o kółko od alternatora bo pozostałe to .....no nie ważne:P
Dzis seryjny,a jutro juz nie Kolo nie zajac zamontowane nie ucieknie, poczeka Co do ceny to nie jest az tak straszna.
W życiu piękne są tylko chwile ...
Seryjne coś około 350g jeśli dobrze pamiętam ..
Jeśli chodzi o dorabiane to dobrze by było aby były anodyzowane , zmniejszy to ryzyko korozji ....
Do całkowicie seryjnego auta (zakładając że takie pozostanie) nie ma wielkiego sensu ale już do seryjnego ale z kołem jedno-masowym to ten sens już się pojawia ...
Zgadzam się
Ludzie płacą tyle lub więcej za telefony komórkowe które po 3 miesiącach nie są warte ani 50% ceny bo wyszedł właśnie nowszy model LOL Z kółka przynajmniej są niewątpliwe korzyści
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
hmm 350g to całkiem sporo biorąc pod uwagę jakie obroty ma alternator...( pewnie z 50 tyś to na miękko:P ) :P to co klepiemy zbióreczkę na takie kólka? ciekawe ile będzie ważyć z alu:P
doczytałem z linka Arttura:
Weighs 126 grams
myślę że urwałby jeszcze deczko więcej, nie pamiętam jaki ma obwód kółko alternatora ale wiem że te pasowe ma mniej więcej 43.5cm ale myślę że te od alternatora ma z 1/3 tego czyli będzie to 24 tys obrotów w moim wypadku ( wcześniej z tymi 50 tysiami się rozpędziłem troszkę:P )
Paweł , masz tam ''jakiś'' silnik rozebrany to wykręć kółeczko i zważ dokładnie dla pewności .
Ja pamiętam że kiedyś gdzieś czytałem ile to warzy ale głowy za to nie dam uciąć
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden