Trudniej jest z moim rozmiarem, 340mm. Ale znalazłem, ale nie nawiercane. Czy warto do standardowych zacisków brać wiercone?
Droższe i trzeba chwilę czekać na dostawę.
Edit: a co myślice o klockach ATE Ceramic?
Trudniej jest z moim rozmiarem, 340mm. Ale znalazłem, ale nie nawiercane. Czy warto do standardowych zacisków brać wiercone?
Droższe i trzeba chwilę czekać na dostawę.
Edit: a co myślice o klockach ATE Ceramic?
Ostatnio edytowane przez qbas ; 17-01-2013 o 13:19
Ja myślę, że tutaj akurat nie ma znaczenia sportowa jazda czy zwykła czasem są takie sytuacje na drodze gdzie trzeba gwałtownie hamować i po kilku mocnych depnięciach w hamulec nagle się okazuje, że skuteczność hamowania mocno spada. Różnica w cenie nie jest już pewnie jakaś znaczna w przypadku tych tarcz wierconych / nie wierconych a daje to na + dla bezpieczeństwa.
I don't have dreams, I have goals.