Pokaż wyniki od 1 do 15 z 117

Wątek: Tarcze hamulcowe

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Awatar qbas
    Dołączył
    Jun 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    550
    Rocznik
    2007
    Kolor
    czarny
    Posty
    300
    Trudniej jest z moim rozmiarem, 340mm. Ale znalazłem, ale nie nawiercane. Czy warto do standardowych zacisków brać wiercone?
    Droższe i trzeba chwilę czekać na dostawę.

    Edit: a co myślice o klockach ATE Ceramic?
    Ostatnio edytowane przez qbas ; 17-01-2013 o 13:19

  2. #2
    Awatar Jaqob
    Dołączył
    Nov 2010
    Płeć
    Skąd
    لودز
    Pojemność
    brak
    KM
    ---
    Rocznik
    ---
    Kolor
    ---
    Posty
    4,582
    Cytat Zamieszczone przez qbas Zobacz posta
    Trudniej jest z moim rozmiarem, 340mm. Ale znalazłem, ale nie nawiercane. Czy warto do standardowych zacisków brać wiercone?
    Droższe i trzeba chwilę czekać na dostawę.

    Edit: a co myślice o klockach ATE Ceramic?
    Sorry ja mam właśnie 340 mm dokładnie takie ja ty. Co do nawiercanych to lepiej odprowadzają ciepło i nie ma znaczenia jaki masz zacisk.
    I don't have dreams, I have goals.

  3. #3
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Cytat Zamieszczone przez qbas Zobacz posta
    Trudniej jest z moim rozmiarem, 340mm. Ale znalazłem, ale nie nawiercane. Czy warto do standardowych zacisków brać wiercone?
    Droższe i trzeba chwilę czekać na dostawę.

    Edit: a co myślice o klockach ATE Ceramic?
    Do zwykłej nie sportowej jazdy nie potrzebujesz wierconych dla profi. wyglądu, jak najbardziej, tak więc sam zdecyduj.
    Znowu TT znowu Cabriolet

  4. #4
    Awatar Jaqob
    Dołączył
    Nov 2010
    Płeć
    Skąd
    لودز
    Pojemność
    brak
    KM
    ---
    Rocznik
    ---
    Kolor
    ---
    Posty
    4,582
    Cytat Zamieszczone przez ZUCZEK Zobacz posta
    Do zwykłej nie sportowej jazdy nie potrzebujesz wierconych dla profi. wyglądu, jak najbardziej, tak więc sam zdecyduj.
    Ja myślę, że tutaj akurat nie ma znaczenia sportowa jazda czy zwykła czasem są takie sytuacje na drodze gdzie trzeba gwałtownie hamować i po kilku mocnych depnięciach w hamulec nagle się okazuje, że skuteczność hamowania mocno spada. Różnica w cenie nie jest już pewnie jakaś znaczna w przypadku tych tarcz wierconych / nie wierconych a daje to na + dla bezpieczeństwa.
    I don't have dreams, I have goals.

Podobne wątki

  1. klocki i tarcze hamulcowe
    Przez Piootr w dziale Zakupy Hurtowe
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 15-05-2020, 16:20
  2. Tarcze hamulcowe tyl
    Przez Radek93 w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 23-06-2017, 22:42
  3. Tarcze hamulcowe w TT 1998.......
    Przez gigo w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 27-04-2016, 07:32
  4. MK1 3.2 - tarcze hamulcowe
    Przez Kozi w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 20-11-2014, 08:37

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •