Ok napisze jeszcze raz, cos forum szwankuje bo juz 3 raz taka sytuacja dzisiaj ma miejsce.
1.Jak tuner ma szablony pod wtryski i tylko takie chce montować a nie inne to że się tak wyraże - świadczy to o jego klasie ;p , dodam że ta operacja to jedna z prostszych w 1.8T , no ale jak wspomniałem - to zależy od klasy tunera.... niestety.
2. W 225km APX BAM AMK APY siedzą wtryski zarowno EV6 jak i EV12 które róznią się budową , natomiast w każdej 225 wtryskiwacze mają wydajność 380cm3. To wiadoma rzecz, to na wypadek gdyby ktoś niewiedział. W 180km i 150 mamy 320. Z czego 1.8T 150km montowane w golfach a3kach itp mają zarówno wtryski 320 jak i 280 co wprowadza pewien zamet. Ale powracajac do meritum - rozchodzi się o przyklad Messika - czyli 1.8T BAM wtryski krótkie FPR 3bary, wydajność 380cm3.
3. AD 325KM i wydruk z CS - chce zobaczyć wydruk z CS tego 1.8T zrobionego na 325km na K04 jak również pełną specyfikacje silnika.
BTW Nie ma opcji żeby na seryjnym ukladzie paliwowym osiągnąć 325KM na K04, jednak chętnie się dowiem czegoś 'nowego' ? Dlatego też czekam na info w tej sprawie.
4.Zestroić się więcej nie dało bo ic dał dupy a wtryski zostały zamkniete na obecnym setapie, aczkolwiek już po wczesniejszej modyfikacji jak Messik zrobił logi było widać że uklad paliwowy jest na skraju możliwości. Dlaczego ? Panowie policzcie sobie czy te czasy wtrysku gwarantują brak zapetlenia i czy jest jakikolwiek zapas na obecnym setapie (ca 260km) a jeśli jest to prosze podać ile , w ten sposób sami odpowiecie sobie na pytanie czy wtryski są już do zmiany czy nie.
5. Zmiana IC u Messika BEZ ZMIANY WTRYSKOW oczywiście pozwoli na podniesienie mocy do granicy - ca 270-275km w dużym przybliżeniu z obecnych 260km, a jak to się robi to już know how tunera.
6.Wtryskiwacze są i tak niezbędne w przypadku messika gdyż ponieważ albowiem targetem dla Messika jest przekroczyć 280km, na co oczywiście seryjne wtryski nie pozwolą nigdy w życiu. A wystrojenie auta na taką moc na wtryskach jest możliwe na ca 280km aczkolwiek oddanie tak wystrojonego auta na zapetlonych wykorzystanych w grubo ponad 100% wtryskach to proszenie się o kłopoty, dlatego też, tak jak mówiłem od samego początku, bez zmiany wtrysków się NIE OBEJDZIE.
7.Dodam też że 440cm3 są stykowe tak aby to miało ręce i nogi. Osobiście zalecałbym 525cm3 Bosche. Cena ta sama a żyłowanie wtrysków nie jest wskazane.