Pokaż wyniki od 1 do 15 z 54

Wątek: problem z wtryskami-tuning

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #14
    Awatar gregor10
    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    Jasło
    Pojemność
    2.0T
    KM
    3xx
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Lava
    Posty
    1,265
    Ok napisze jeszcze raz, cos forum szwankuje bo juz 3 raz taka sytuacja dzisiaj ma miejsce.

    1.Jak tuner ma szablony pod wtryski i tylko takie chce montować a nie inne to że się tak wyraże - świadczy to o jego klasie ;p , dodam że ta operacja to jedna z prostszych w 1.8T , no ale jak wspomniałem - to zależy od klasy tunera.... niestety.
    2. W 225km APX BAM AMK APY siedzą wtryski zarowno EV6 jak i EV12 które róznią się budową , natomiast w każdej 225 wtryskiwacze mają wydajność 380cm3. To wiadoma rzecz, to na wypadek gdyby ktoś niewiedział. W 180km i 150 mamy 320. Z czego 1.8T 150km montowane w golfach a3kach itp mają zarówno wtryski 320 jak i 280 co wprowadza pewien zamet. Ale powracajac do meritum - rozchodzi się o przyklad Messika - czyli 1.8T BAM wtryski krótkie FPR 3bary, wydajność 380cm3.
    3. AD 325KM i wydruk z CS - chce zobaczyć wydruk z CS tego 1.8T zrobionego na 325km na K04 jak również pełną specyfikacje silnika.
    BTW Nie ma opcji żeby na seryjnym ukladzie paliwowym osiągnąć 325KM na K04, jednak chętnie się dowiem czegoś 'nowego' ? Dlatego też czekam na info w tej sprawie.
    4.Zestroić się więcej nie dało bo ic dał dupy a wtryski zostały zamkniete na obecnym setapie, aczkolwiek już po wczesniejszej modyfikacji jak Messik zrobił logi było widać że uklad paliwowy jest na skraju możliwości. Dlaczego ? Panowie policzcie sobie czy te czasy wtrysku gwarantują brak zapetlenia i czy jest jakikolwiek zapas na obecnym setapie (ca 260km) a jeśli jest to prosze podać ile , w ten sposób sami odpowiecie sobie na pytanie czy wtryski są już do zmiany czy nie.
    5. Zmiana IC u Messika BEZ ZMIANY WTRYSKOW oczywiście pozwoli na podniesienie mocy do granicy - ca 270-275km w dużym przybliżeniu z obecnych 260km, a jak to się robi to już know how tunera.
    6.Wtryskiwacze są i tak niezbędne w przypadku messika gdyż ponieważ albowiem targetem dla Messika jest przekroczyć 280km, na co oczywiście seryjne wtryski nie pozwolą nigdy w życiu. A wystrojenie auta na taką moc na wtryskach jest możliwe na ca 280km aczkolwiek oddanie tak wystrojonego auta na zapetlonych wykorzystanych w grubo ponad 100% wtryskach to proszenie się o kłopoty, dlatego też, tak jak mówiłem od samego początku, bez zmiany wtrysków się NIE OBEJDZIE.
    7.Dodam też że 440cm3 są stykowe tak aby to miało ręce i nogi. Osobiście zalecałbym 525cm3 Bosche. Cena ta sama a żyłowanie wtrysków nie jest wskazane.
    Ostatnio edytowane przez gregor10 ; 16-02-2012 o 19:41

Podobne wątki

  1. tuning BWA
    Przez markow w dziale MK2 (2006-2014)
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 07-05-2017, 13:07
  2. listwa z wtryskami do 180KM - pozycze na chwilke
    Przez M and V w dziale Kupię
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-08-2011, 19:59
  3. problem po zalozeniu chip tuning
    Przez sloebc4tt w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 26-01-2011, 16:52
  4. Tuning TT
    Przez lukaszienko w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 28-07-2008, 02:27
  5. Tuning silnika 2.0 TFSI z podstawowej TT MK2 (TUNING 200 PS)
    Przez jerzy_dabrowski w dziale Firmy Tuningowe
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 21-10-2007, 11:06

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •