Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 16 do 30 z 68

Wątek: Dezaktywacja systemu EVAP

  1. #16
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,861
    Możesz spokojnie , tyle że jak zaślepisz przy kolektorze to powinieneś jeszcze zaślepić ten metalowy rrójnik do którego idzie ten przewód a w zasadzie tylko prawą stronę jak ma to być tymczasowo ...
    W celu rozjaśnienia sytuacji zobacz 2-gi obrazek w pierwszym poście








    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  2. #17

    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    internet
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1998
    Kolor
    blue
    Posty
    27
    Witam
    Panowie, a czym jest SAI o którym była mowa w pierwszym poście?
    pozdrawiam

  3. #18
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,796
    Cytat Zamieszczone przez piotr122 Zobacz posta
    Witam
    Panowie, a czym jest SAI o którym była mowa w pierwszym poście?
    pozdrawiam
    Pisaliśmy wiele o tym, w skrócie jest to ekologiczny zagracacz, zbędny i sprawiający problemy po kilku latach, układ pracuje tylko na zimnym silniku, specyficzny gwizd pompy sai słyszalny po zimnym starcie
    Masz auto z 1999r więc nie posiadasz problemu.
    Znowu TT znowu Cabriolet

  4. #19

    Dołączył
    Sep 2010
    Płeć
    Skąd
    Dubaj, Z.E.A.
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2001
    Kolor
    Czarny
    Posty
    279
    jaką rezystancję mają cewki zaworków n80 oraz n249?

  5. #20
    Awatar Bart227
    Dołączył
    May 2008
    Płeć
    Skąd
    małopolskie
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Silver
    Posty
    400
    Cytat Zamieszczone przez piotrdul Zobacz posta
    jaką rezystancję mają cewki zaworków n80 oraz n249?
    Ja tam dałem rezystory 330 ohm 5W i jest ok. Żadnych błędów. Co do oporności tych zaworków to mają chyba po ok 30 ohm podobnie jak N75

  6. #21

    Dołączył
    Sep 2010
    Płeć
    Skąd
    Dubaj, Z.E.A.
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2001
    Kolor
    Czarny
    Posty
    279
    Tak mi się właśnie wydawało, ale nie byłem pewien, a nie mam jak tego pomierzyc. Przy 330 ohmach to już nawet 1 Watt by wystarczył. Ok, kupie też 330 Ohmów i będę testował, potem zdam relację.

  7. #22
    Awatar Bart227
    Dołączył
    May 2008
    Płeć
    Skąd
    małopolskie
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Silver
    Posty
    400
    No wystarczyłby ale 5W jest dużo bezpieczniejszy no i niewiele większy a o cenie nie wspomnę

  8. #23
    Awatar coolmaciej
    Dołączył
    Oct 2011
    Płeć
    Skąd
    Białystok
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2001
    Kolor
    LEON LB5N
    Posty
    38
    Panowie po usunięciu EVAP zgodnie ze schematami i wstawieniu opornika 10W330ohm zapala mi się mil i komputer wyświetla błąd:
    16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
    P0441 - 35-00 - -
    co z tym fantem zrobić ?

    ---------- Post dodany 04-01-2012 o 16:05 ---------- Poprzedni post 28-12-2011 z 14:11 ----------

    To jak panowie podpowiecie coś??

  9. #24
    Awatar d_matys
    Dołączył
    Sep 2010
    Płeć
    Skąd
    Augustów
    Pojemność
    1.8T
    KM
    2??
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    825
    Dziś się nudziłem i wywaliłem zbiornik z węglem. Nie wiem tylko czy w dobrych miejscach pozaślepiałem.
    Najbardziej chodzi mi o to miejsce:



    Reszta zaślepiona na razie na próbę , czy nic nie będzie się działo. Za kilka dni wywalę te wszystkie wężyki.

    W tym miejscu mogę podłączyć wężyk od zegara doładowania?







    Zaworek został podłączony elektrycznie. Mam tylko pytanie: Czy on ma tak cykać na postoju ? I druga rzecz: Zauważyłem że na postoju bardziej śmierdzi spalinami dookoła samochodu, to też tak ma być?

    PS. Nie śmiać się z moich zaślepek na wężykach, to są tymczasowe zaślepki!

  10. #25
    Awatar d_matys
    Dołączył
    Sep 2010
    Płeć
    Skąd
    Augustów
    Pojemność
    1.8T
    KM
    2??
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    825
    Po usunięciu zbiorniczka zauważyłem że teraz mam przy odkrecaniu korka od zbiornika paliwa duże ciśnienie. Mocno syczy przy odkrecaniu. Coś jest raczej nie tak. Tylko co zrobiłem nie tak?

  11. #26
    Awatar KubaTT
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Lublin / Zamość
    Pojemność
    2.0T
    KM
    -
    Rocznik
    -
    Kolor
    -
    Posty
    1,063
    Musisz odetkać to co masz zaślepione na pierwszym zdjęciu, daj tam jakiś filtr na koniec na wężyku i będzie banglać! Reszte powywalaj, jak nie masz gdzieś dojścia to zaślep wężyki. Zaślep też wszystkie węże wychodzące z zaworu. Ja tak mam i wszystko lata elegancko

    EDIT: Kruciec z drugiego zdjęcia śmiało możesz użyć to podłączenia wskaźnika doładowania, a FPR wymień wężyk na nowy cały bo lubią się sypać
    Ostatnio edytowane przez KubaTT ; 07-04-2012 o 09:55

  12. #27

    Dołączył
    Mar 2012
    Płeć
    Skąd
    Kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    150
    Rocznik
    2002
    Kolor
    Czarny
    Posty
    36
    Witam . odpiełem evap zgodnie z instrukcją i wywala mi błąd 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow. oczywiście błąd wywala w pamięci a po jakims czasie na desce mam żółto...jak sobie z tym poradzić

  13. #28
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,783
    wrzucić spowrotem evap albo wyłączyć go programowo u ogarniętej osoby ( przy okazji zrobić wirusa)
    Niestety pewne poliftowe TT często mają z tym problemy, oporniki nie pomagają i jest bieda. Ostatnio nawet wykonywałem operację ponownego zakładania evap i problem znikł:P Oporniki zamiast n80 też nie pomagały

  14. #29

    Dołączył
    Mar 2012
    Płeć
    Skąd
    Kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    150
    Rocznik
    2002
    Kolor
    Czarny
    Posty
    36
    Tak myślałem ... podpiełem evapa a wczesniej zaworek rozłożyłem przeczyściłem i skleiłem ,puki co chula ale te korekty mnie wkurzają. Ale w elsie jest napisane iż korekty przy załączonym evapie sięgają +-7%. ale wskazania spalania przy wlaczonym evapie też mocno spadły , ale zrobie próbę to jeszcze potwierdze bo to co komp pokaże nie zawsze się potwierdza. Pawel2005 a mój AUM do ilu można piodkręcić ? czy może ma bebechy jak AQU 180?

  15. #30
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,783
    to jest temat o evap dlatego jak coś to na pw:P

Podobne wątki

  1. Zawór EVAP
    Przez zuber1906 w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 21-11-2016, 09:10
  2. Zawór kontroli systemu wtrysku wtórnego powietrza
    Przez madejski_g w dziale VAG-COM
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 19-11-2011, 21:20
  3. kupię wężyk systemu pvc
    Przez piotr122 w dziale Kupię
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 23-09-2011, 17:15
  4. aktywacja i dezaktywacja tempomatu
    Przez piła w dziale VAG-COM
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 08-10-2010, 07:19

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •