Przeczytałem cały temat i potrzebuję upewnić się w diagnozie oraz podjąć decyzje o zakupie i naprawie.

Objawy: W TT po wymianie oleju i filtra w Haldexie (ironia losu) zaczęły się wibracje na aucie odczuwalne z tylnych kół przy manewrach parkingowych. Przy normalnej prędkości objawów brak. Przy minimalnie zaciągniętym ręcznym (kontrolka na zegarach jest) objawy występują. Zmieniłem opony letnie na zimowe i zrobiłem geometrię, objawy dalej występują.

Na VAGu wyszedł błąd 00526 - Brake Light Switch-F (światła stop działają OK), akumulator sprawdzony 14,4V.

Po wyjęciu bezpiecznika 31 objawy NIE występują, TT skręca lekko, zwinnie i w ogóle szatan, mieli kołami czyli napęd został rozłączony. Po wpięciu bezpieczniku tylne koła dalej trą.

Zakładam, że to sterownik do wymiany, z dyskusji wynika, że tylko nowy wchodzi w grę bo używka może zaraz znowu paść a nie kosztuje "100 zł". Może ktoś miał podobny problem i pytanie - gdzie kupić? gdzie w Warszawie zrobić u kogoś kto umie a nie będzie się uczył?