Zgadza się 1.1% to wartość do której nie trzeba się przyczepiać , przeczytaj temat o interpretacji bloków pomiarowych w dziele Vag-com to bedziesz miał lepszy obraz sytuacji

Jeśli natomiast chodzi o błąd 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected to pisałem o tym kilka razy i być może nawet w tym wątku ( przepraszam nie chce mi się wertować ) .
Problem z nim polega na tym że w w niektórych autach w zależności od odmiany silnika i rocznika zawsze pojawi się ten błąd po wywaleniu SAI .
dzieje się tak dla tego że ECU spodziewa się widzieć określony skład mieszanki przy zimnych startach a przez nie pracujący system SAI jest wtedy mniej tlenu w wydechu niż powinno być .
Oczywiście pali się kontrolka check engine i w tym wypadku tylko z powodów ekologicznych bo nioe ma to wpływu na prawidłową prace silnika .
Wiadomo ze większość nie chce jeździć ze swiecącą kontrolką bo raz ze denerwuje a dwa nie ma drugiej aby zapaliła się kiedy będzie prawdziwy problem

Są tylko 3 opcje rozwiązania tego problemu
- Zostawienie SAI i N112 i usunięcie tylko N249
W wypadku usunięcia SAI
- wyłączenie tego programowo w ECU przez tunera ogarniającego ME7.x
- wertowanie i studiowanie forum Nef Moto i po wnikliwym zgłębieniu tematu samodzielna korekcja seryjnego oprogramowania .







Pozdrawiam