Dla ścisłości olej w haldexie sprawdzasz przez boczny otwór rewizyjny. Producent zaleca wymiane oleju przez otwór spustowy na dole sprzęgła. Przez boczny otwór możesz ewentulanie sprawdzić jego stan i zrobić dolewke. W dyfrze też proponuję go uzupełnić szczególnie, że dużo go tam nie ma. W Bentley manualu znalazłem kilka info które może Cię zainteresować. W TT Mk1 quattro występował problem z dwumasem, który powodował wibracje w starszych modelach. Jednak drgania byłyby wyczuwalne na lewarku zmiany biegów i w tej części auta. Druga sprawa jeśli ktoś zdejmował wał kardana i nie skręcił go dokładnie tak jak był czyli na tej samej godzinie to należy obrócić go do następnej pasującej pozycji i zrobić przejażdżkę i tak dalej aż do skutku. W późniejszym czasie producent nakazywał demontaż podkładek balansujących po dalesze info musiałbym sięgnąć do instrukcji ale może to coś pomoże.