No bardzo ładnie , gratuluje wyniku .
Pozdrawiam
No bardzo ładnie , gratuluje wyniku .
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
no fajnie fajnie...a jakie mody mechaniczne w końcu były? dp wydech i fmic?
a i jak zapas wtrysków? coś jeszcze jest czy powoli się kończą:P
no i niuton i jego mega szeroki zakres wymiatają...ja w swoim 1.8t nadłubie nadłubie a i tak nie będzie tak jechać tak ta sztuka:P
Wszystko Pawle masz opisane w tym wątku. Teraz doszedł wydajniejszy IC + upgrade programu. O wtryskach nic nie wiem, ale mam na całość gwarancję abta...
nie napisałeś jeszcze tylko jak wrażenia z jazdy...bo w sumie procentowo to już nie taki wielki przyrost...a ciekawe jak czuć pod nogą:P
Bo jeszcze nie odebrałem samochodu. Jestem na urlopie. Do tej pory miałem 400HP i było przyzwoicie delikatnie pisząc, ale tak to już niestety jest że apetyt rośnie w miarę jedzenia
Gratuluje wyników,prawie 100 PS więcej w porównaniu z serią to juz robi wrażenie,jak kolega nagra jeszcze jakiś filmik
jak auto śmiga to będzie miło
gratuluje wyniku
Wykres marzenie, jeżeli przełoży się to na asfalt, będzie pocisk, a tuner bierze na siebie sporą odpowiedzialność, bo jest to jak na razie najlepszy wynik jaki widziałem na tym turbo więc musi być lepiej, niż cała reszta 400hp
Znowu TT znowu Cabriolet
hmm no miałem właśnie to napisać...że u nas w pl często się spotyka że kreski to jedno a jak szybkie auto jest to drugie( żadna aluzja do naszych forumowiczów:P) dlatego warto było by teraz sprawdzić jak na prawdę odpycha się autko
Dlatego proponuję nagrać filmik
hehe a Michał zrobi już wirtualny wyścig puszczając swój zegar i kolegi Batonx jednoczenie ( sorry za OT ale musiałem to napisać bo widziałem już jaką wprawę ma Michał w takich pojedynkach:P)
Swoją drogą wtryski do Audi TT RS dadzą maksymalny wynik mocy 440-445 koni, a na 100 oktanowej 460 i żadna większa turbina, ani intercooler wielkości wierzowca lub z bardzo dobrym rdzeniem nie pomoże w tym.
Można wyprzedzić trochę zapłon, ale bez większych wtrysków nic nie zrobisz...
Napisałem do kolegi z ClubTT.co.uk z UK. Który ponoć deklaruje się mocą 500'koni:
Hello Jonny,
I found that you manual Audi TT RS is the most powerful TTRS over many TT forums.
First off, I'm from Poland and I have manual Audi TTRS for year. I've tried many "good" tunners in my country. I've replaced all exhaust to miltec Race version, and Wagners Intercooler custom.
All tunners tried to change the ECU in my TTRS but they only get 390ps and 560nm. Also I found some informations that the Audi TTRS injectors can only make 460ps on 100 octane petrol and 440-445ps on standard 98'octane.
So even if you will change the hardware like turbo to bigger the injectors won't give you better power than 460ps.
Can you tell me a little how is possible to get such power like in your car.
Sorry for my english,
Cheers,
Michael
Poland
Zobaczymy co odpisze.
---------- Post dodany o 11:16 ---------- Poprzedni post z 11:15 ----------
ps.: Paweł często wirtualny wyścig jest relatywny do tego co dzieje się na drodze
Aczkolwiek ciężko jest porównać ośki do 4x4, po przez filmy, bo nie wiesz ile może Cię odstawić ośka ze startu przy poślizgu sprzęgła (szybkościomierz) z większą mocą.
Czas 0-200 nie zawsze pokaże kto będzie pierwszy na odciunku 400 mil. Bo ktoś na początkowych biegach może mieć przeciąg który skutkuje tym, że wywala do przodu a po setce ma mniejszy przyrost szybkości do dwustu niż drugie auto które przegania szybkością przy 160'sięciu to pierwsze to nie znaczy, że jest przed nim ...
Ostatnio edytowane przez MichalTT ; 28-08-2011 o 12:23
znajomy niedługo robi RSke na 500 koni. Dam znaka jesli akcja sie rozwinie.
Ma w planach
- CUSTOM INTERCOOLER,
- POMPE PALIWA,
- CUSTOM EXHAUST,
- PROGRAM.
no to chyba nie na tej sprężarce...., a problem za małych wtrysków chcecie rozwiązać przez podniesienie ciśnienia? nie wiem czy to tak zadziała bo czemu inni już na to nie wpadli...
a posta przeniosłem bo w dziale kill on street nie pasował
W FSI sa wysokociśnieniowe pompy i takie o zwiększonej wydajności są już dostępne od jakiegoś czasu .
Czyli mam rozumieć że problemy z wtryskami są przy męczeniu ich na seryjnej pompie ??
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden