Strona 10 z 21 PierwszyPierwszy ... 8910111220 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 136 do 150 z 307

Wątek: Tuning TT RS - Dostępne opcje i możliwości

  1. #136
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    No bardzo ładnie , gratuluje wyniku .








    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  2. #137
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    no fajnie fajnie...a jakie mody mechaniczne w końcu były? dp wydech i fmic?
    a i jak zapas wtrysków? coś jeszcze jest czy powoli się kończą:P

    no i niuton i jego mega szeroki zakres wymiatają...ja w swoim 1.8t nadłubie nadłubie a i tak nie będzie tak jechać tak ta sztuka:P

  3. #138

    Dołączył
    Sep 2010
    Płeć
    Skąd
    Warszawa, Kraków
    Pojemność
    2.5T
    KM
    485
    Rocznik
    2011
    Kolor
    Biały ibis
    Posty
    120
    Wszystko Pawle masz opisane w tym wątku. Teraz doszedł wydajniejszy IC + upgrade programu. O wtryskach nic nie wiem, ale mam na całość gwarancję abta...

  4. #139
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    nie napisałeś jeszcze tylko jak wrażenia z jazdy...bo w sumie procentowo to już nie taki wielki przyrost...a ciekawe jak czuć pod nogą:P

  5. #140

    Dołączył
    Sep 2010
    Płeć
    Skąd
    Warszawa, Kraków
    Pojemność
    2.5T
    KM
    485
    Rocznik
    2011
    Kolor
    Biały ibis
    Posty
    120
    Bo jeszcze nie odebrałem samochodu. Jestem na urlopie. Do tej pory miałem 400HP i było przyzwoicie delikatnie pisząc, ale tak to już niestety jest że apetyt rośnie w miarę jedzenia

  6. #141
    Awatar Marcin180
    Dołączył
    Mar 2011
    Płeć
    Skąd
    Zakopane
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    srebrny
    Posty
    311
    Gratuluje wyników,prawie 100 PS więcej w porównaniu z serią to juz robi wrażenie,jak kolega nagra jeszcze jakiś filmik
    jak auto śmiga to będzie miło

  7. #142
    Awatar Malina
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Mikołów/Katowice
    Pojemność
    1.8T
    KM
    250
    Rocznik
    2000
    Kolor
    murzyn
    Posty
    1,017
    gratuluje wyniku

  8. #143
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Wykres marzenie, jeżeli przełoży się to na asfalt, będzie pocisk, a tuner bierze na siebie sporą odpowiedzialność, bo jest to jak na razie najlepszy wynik jaki widziałem na tym turbo więc musi być lepiej, niż cała reszta 400hp
    Znowu TT znowu Cabriolet

  9. #144
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    hmm no miałem właśnie to napisać...że u nas w pl często się spotyka że kreski to jedno a jak szybkie auto jest to drugie( żadna aluzja do naszych forumowiczów:P) dlatego warto było by teraz sprawdzić jak na prawdę odpycha się autko

  10. #145
    Awatar MichalTT
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    CompSport
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    801
    Rocznik
    2008
    Kolor
    SolarOrang
    Posty
    2,176
    Dlatego proponuję nagrać filmik

  11. #146
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    hehe a Michał zrobi już wirtualny wyścig puszczając swój zegar i kolegi Batonx jednoczenie ( sorry za OT ale musiałem to napisać bo widziałem już jaką wprawę ma Michał w takich pojedynkach:P)

  12. #147
    Awatar MichalTT
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    CompSport
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    801
    Rocznik
    2008
    Kolor
    SolarOrang
    Posty
    2,176
    Swoją drogą wtryski do Audi TT RS dadzą maksymalny wynik mocy 440-445 koni, a na 100 oktanowej 460 i żadna większa turbina, ani intercooler wielkości wierzowca lub z bardzo dobrym rdzeniem nie pomoże w tym.
    Można wyprzedzić trochę zapłon, ale bez większych wtrysków nic nie zrobisz...

    Napisałem do kolegi z ClubTT.co.uk z UK. Który ponoć deklaruje się mocą 500'koni:

    Hello Jonny,


    I found that you manual Audi TT RS is the most powerful TTRS over many TT forums.

    First off, I'm from Poland and I have manual Audi TTRS for year. I've tried many "good" tunners in my country. I've replaced all exhaust to miltec Race version, and Wagners Intercooler custom.

    All tunners tried to change the ECU in my TTRS but they only get 390ps and 560nm. Also I found some informations that the Audi TTRS injectors can only make 460ps on 100 octane petrol and 440-445ps on standard 98'octane.

    So even if you will change the hardware like turbo to bigger the injectors won't give you better power than 460ps.

    Can you tell me a little how is possible to get such power like in your car.
    Sorry for my english,

    Cheers,
    Michael
    Poland

    Zobaczymy co odpisze.

    ---------- Post dodany o 11:16 ---------- Poprzedni post z 11:15 ----------

    ps.: Paweł często wirtualny wyścig jest relatywny do tego co dzieje się na drodze
    Aczkolwiek ciężko jest porównać ośki do 4x4, po przez filmy, bo nie wiesz ile może Cię odstawić ośka ze startu przy poślizgu sprzęgła (szybkościomierz) z większą mocą.
    Czas 0-200 nie zawsze pokaże kto będzie pierwszy na odciunku 400 mil. Bo ktoś na początkowych biegach może mieć przeciąg który skutkuje tym, że wywala do przodu a po setce ma mniejszy przyrost szybkości do dwustu niż drugie auto które przegania szybkością przy 160'sięciu to pierwsze to nie znaczy, że jest przed nim ...
    Ostatnio edytowane przez MichalTT ; 28-08-2011 o 12:23

  13. #148

    Dołączył
    Sep 2011
    Płeć
    Skąd
    WWA
    Pojemność
    2.5T
    KM
    410
    Rocznik
    2009
    Kolor
    Sepang
    Posty
    10
    znajomy niedługo robi RSke na 500 koni. Dam znaka jesli akcja sie rozwinie.
    Ma w planach
    - CUSTOM INTERCOOLER,
    - POMPE PALIWA,
    - CUSTOM EXHAUST,
    - PROGRAM.

  14. #149
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    no to chyba nie na tej sprężarce...., a problem za małych wtrysków chcecie rozwiązać przez podniesienie ciśnienia? nie wiem czy to tak zadziała bo czemu inni już na to nie wpadli...
    a posta przeniosłem bo w dziale kill on street nie pasował

  15. #150
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    W FSI sa wysokociśnieniowe pompy i takie o zwiększonej wydajności są już dostępne od jakiegoś czasu .

    Czyli mam rozumieć że problemy z wtryskami są przy męczeniu ich na seryjnej pompie ??








    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

Podobne wątki

  1. Ciekawe opcję do uaktywnienia VCDS-em
    Przez Ernest w dziale MK2 (2006-2014)
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 17-11-2023, 21:20
  2. Forge - Splitter oraz inne opcje DV , BOV
    Przez miloo666 w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 554
    Ostatni post / autor: 09-03-2022, 22:00
  3. opcje wyposazenia -pytania
    Przez rademenes w dziale Porady przy kupnie Audi TT
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 12-02-2014, 20:45
  4. od 2002 dostepne biale TT
    Przez Cezary Magier w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2002, 03:27

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •