Witam, proszę o sprawdzenie logów z 1.8t AJQ.
http://vaglog.com/log-002_020_033_gP1S4O.html
Coś nie tak z tą przepływką? Zastanawia mnie duża wartość w czujniku spalania stukowego.
Witam, proszę o sprawdzenie logów z 1.8t AJQ.
http://vaglog.com/log-002_020_033_gP1S4O.html
Coś nie tak z tą przepływką? Zastanawia mnie duża wartość w czujniku spalania stukowego.
Po pierwsze logi robimy na 3 od ok 1500obr do 6000obr, zrobiles jakas szarpanine. Tak czy inaczej przeplywka lezy i kwiczy. Powinienes miec ok 144g/s przy 6000obr dla 180konnego silnika, a u Ciebie jest ok 100g/s. Wiec przeplywka zdecydowanie zaniza. Kup dedykowana nowa BOSCHA. Nr 0280218063
A jak to jest w przypadku oddawania starej w zamian za nową? Nie mogę znaleźć tego wątku gdzie była o tym mowa. Jakie są wtedy koszty?
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
W niedalekiej przyszłości planuję przejść na 200+ koni. Czy nie lepiej pomyśleć o przepływce 3 cale od wersji 225 koni? Czy będzie to chodziło bez strojenia na razie? Gregor10 we wszystkie modyfikacje 1.8t pchał tą większą. Jak to wygląda realnie?
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Witam, jutro kupuję przepływkę ale jak patrzę w necie to we wszystkich katalogach jest napisane, że ta 0280218063 nie jest do mojego rocznika tylko do 2000 w górę. Moja tt jest jakoś z połowy 1999. Różnie to wygląda. Raz jest napisane, że ta 0280218023 jest dobra, raz że ta 0986280209. Zgłupiałem już, proszę o pomoc.
Dowiedz sie w aso, po numerze vin Ci sprawdza i wtedy kup dedykowana nowa ori Boscha.
Witam, w ASO nie chcieli mi udzielić informacji nt. jaka powinna być przepływka. Posprawdzałem trochę i wychodziłoby na to, że pasuje ta z końcówką 023. W aucie też taka siedziała więc wymienilem na nową i jest poprawa. Przy pełnym obciążeniu na benzynie pokazuje około 150g/s. Silnik lepiej zbiera się od dołu.
Trochę kosztowała ta zabawa ale myślę, że warto.