Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Problem z odpalaniem z rana na zimnym silniku...

  1. #1
    Awatar TTyoung
    Dołączył
    Jan 2011
    Płeć
    Skąd
    PL
    Pojemność
    1.8T
    KM
    XXX
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Silver
    Posty
    252

    Problem z odpalaniem z rana na zimnym silniku...

    Któregoś dnia ruszyłem z domu i po 400metrach zgasł mi pojazd i nie chciał zapalić, kręcił i kręcił ale na kręceniu się skończyło.
    Mechanik stwierdził, że pompa paliwa jest do wymiany gdyż jeździłem często na oparach i zniszczyłem ją - czyli podobno wskaźnik paliwa źle pokazuje bo zawsze tankowałem jak tylko wskazówka
    wskazywała lewą stronę. No nic, mechanik się zna, ja jestem laik więc robimy, mam nową pompę paliwa - oryginalną oczywiście, odbieram samochód i okazuje się, że samochód zapala już ale z rana
    mam problem z odpalaniem na zimnym silniku, pierwsze podejście - nic, za drugim razem odpala od razu jak gdyby nic się nie działo złego. Oddaję pojazd w ramach reklamacji, proszę zrobić moje Audi tak aby odpalało od razu.
    Wymienili więc przekaźnik, oryginalny volkswagena. 2 dni odpalał samochód dobrze ale znów jest ten problem, na zimnym silniku nie odpala, CODZIENNIE rano pierwsze kręcenie bez skutku, druga próba - pomyślna!

    Jesteście w stanie mi pomóc, co to może być? Wadliwa pompa? Nie żartuję ale naprawdę dzień w dzień to samo, odpala dopiero za drugim razem,
    wrzuciłem film na youtube'a jak to wygląda, zauważcie, że druga próba jest taka jak gdyby wszystko było ok...


  2. #2
    Awatar _kris
    Dołączył
    Jul 2011
    Płeć
    Skąd
    KlubTT.pl
    Pojemność
    1.8T
    KM
    240
    Rocznik
    MM
    Kolor
    brudny
    Posty
    4,362
    Może się mylę: sprawdzałeś aku? Coś dziwnie Ci przygasają kontrolki podczas kręcenia. Może jest za słabe napięcie na aku, więc nie chce zapalic za pierwszym razem.

  3. #3

    Dołączył
    Dec 2009
    Płeć
    Skąd
    Gorlice/Rzeszów
    Pojemność
    2.0T
    KM
    200