Pokaż wyniki od 1 do 15 z 200

Wątek: Manual Boost Control

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    Stronę w którą skierowana jest strzałka podpinasz do ''gruszki'' sterującej WG a przeciwną stronę do źródła ciśnienia czyli w naszym przypadku do wężyka wychodzącego z rury /wyjścia turbiny.
    Turbosmart robi świetne graty tak więc jak nikt przy tym nie grzebał to powinieneś być zadowolony. Uważaj tylko żeby nie przeładować







    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  2. #2
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    Cytat Zamieszczone przez Arttur Zobacz posta
    Stronę w którą skierowana jest strzałka podpinasz do ''gruszki'' sterującej WG a przeciwną stronę do źródła ciśnienia czyli w naszym przypadku do wężyka wychodzącego z rury /wyjścia turbiny.
    Turbosmart robi świetne graty tak więc jak nikt przy tym nie grzebał to powinieneś być zadowolony. Uważaj tylko żeby nie przeładować







    Pozdrawiam
    testowałem taki w strookerze 2.1 z td05 i działał gorzej niż nasz polski zrobiony przez propera;/

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2017
    Płeć
    Skąd
    Wrocław
    Pojemność
    1.8T
    KM
    150
    Rocznik
    1999
    Kolor
    a3
    Posty
    4
    Cytat Zamieszczone przez Arttur Zobacz posta
    Stronę w którą skierowana jest strzałka podpinasz do ''gruszki'' sterującej WG a przeciwną stronę do źródła ciśnienia czyli w naszym przypadku do wężyka wychodzącego z rury /wyjścia turbiny.
    Turbosmart robi świetne graty tak więc jak nikt przy tym nie grzebał to powinieneś być zadowolony. Uważaj tylko żeby nie przeładować





    Pozdrawiam

    Dzięki za odpowiedź. Towar jest nowy kolega ściąga to z Chin ( pytanie czy oryginalne?)... Czyli żeby to podłączyć będę potrzebował 2 trójniki i wpiąć je w załączonych na zielono miejscach (foto nie mojego silnika znalezione w necie):
    https://imageshack.com/i/pnXuZqFqj

  4. #4
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    Cytat Zamieszczone przez Pawel-2005 Zobacz posta
    testowałem taki w strookerze 2.1 z td05 i działał gorzej niż nasz polski zrobiony przez propera;/
    Nie wiem dlaczego wyskoczyłeś z tym MBC od Propera (tzn. domyślam się ) skoro nie było pytania o porównanie z tym czy innym MBC.
    Być może masz racje nie miałem i są duże szanse że nie będę miał do czynienia z tym zaworkiem więc nie będę polemizował.

    Jak już o tym wspomniałeś to opisz dokładnie i techniczne jakie są różnice bo że ten płynniej a ten gorzej to nic tak naprawdę nie znaczy


    Cytat Zamieszczone przez iskra Zobacz posta
    Dzięki za odpowiedź. Towar jest nowy kolega ściąga to z Chin ( pytanie czy oryginalne?)... Czyli żeby to podłączyć będę potrzebował 2 trójniki i wpiąć je w załączonych na zielono miejscach (foto nie mojego silnika znalezione w necie):
    https://imageshack.com/i/pnXuZqFqj

    Jeśli sprowadzane z chin to na 100% podróba . Turbosmart produkuje wszystko w Australii i się tym szczycą. Są raczej marne szanse że Chińczycy to kupują w Australii i odsprzedają dalej po lepszej cenie
    Testuj , działać jakoś będzie bo to nie jest skomplikowane urządzenie ale są duże szanse że nie tak jak oryginał.

    Jeśli chodzi o podłączenie to na zdjęciu masz zaznaczony zawór N75 i wykorzystujesz węże które są do niego podłączone.
    Upraszczając, ten wąż który idzie od N75 gdzieś tan w głąb w stronę turbiny podłączasz w miejsce gdzie jest skierowana strzałka na MBC a wąż idący z N75 do rury wyjściowej z turbo podłączasz po przeciwnej stronie na MBC.
    N75 zostawiasz podłączony elektrycznie może zostać w TIP-ie ale wtedy zaślepiasz króćce pozostałe po wężach które poszły do MBC.







    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  5. #5
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    Cytat Zamieszczone przez Arttur Zobacz posta
    Nie wiem dlaczego wyskoczyłeś z tym MBC od Propera (tzn. domyślam się ) skoro nie było pytania o porównanie z tym czy innym MBC.
    Być może masz racje nie miałem i są duże szanse że nie będę miał do czynienia z tym zaworkiem więc nie będę polemizował.

    Jak już o tym wspomniałeś to opisz dokładnie i techniczne jakie są różnice bo że ten płynniej a ten gorzej to nic tak naprawdę nie znaczy



    ....







    Pozdrawiam
    Poczatkowo mialem mbc i generalnie nie trzymalo mi gory. Postanowilem zalozyc zwykly bleed. To samo tylko gorzej wstawało. Potem zalozylem taki jak wyzej tylko z trojnikiem. Raz trzymalo raz nie a gore jeszcze mniej niz na properowym. Potem zmienilem sposob ulozenia wezykow i generalnie to samo. Wrocilem do properowego i smigalem na nim.

    Nie martw sie nie musze chwalic Patryka bez podstaw ze jest najlepszy. Sam kiedys pisalem ze do k04 bardziej mi pasowal bleeed. Byc moze w innym setupie sprawdzi sie lepiej ale na dzien dzisiejszy i w tt i w a3 najlepiej dzialal propera. Czy to sam czy w polaczeniu z n75 lub apexi jak mam obecnie w tt.

Podobne wątki

  1. cruising control - prosze o fachowa porade - pomoc
    Przez sveden76 w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-04-2015, 10:51
  2. Galaxy 1.9 TDI - brak mocy - 17965 - Charge Pressure Control
    Przez FranciszekDolas w dziale VAG-COM
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 12-10-2014, 20:54
  3. 65535-Internal Control Module Memory Error
    Przez lukaszienko w dziale VAG-COM
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 23-03-2012, 13:18
  4. Odpowiedzi: 48
    Ostatni post / autor: 30-05-2010, 07:43
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 27-02-2009, 18:50

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •