Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 16 do 30 z 44

Wątek: Auto trzęsie się na wolnych obrotach

  1. #16
    Awatar AcidTT
    Dołączył
    May 2015
    Płeć
    Skąd
    Ireland
    Pojemność
    1.8T
    KM
    Xxx
    Rocznik
    2001
    Kolor
    LZ5W
    Posty
    4,222
    Korek nie powinien podskakiwac, jest to spowodowane zbyt duzym cisnieniem w skrzyni korbowej. Ta rurka z tworzywa w ksztalcie Y jest na schemacie, w niej tez sa jednokierunkowe zaworki. Nie bede ciagnal tematu, wszystko masz napisane wyzej. Pozdro!

  2. #17
    Awatar Krzysztof_B
    Dołączył
    May 2016
    Płeć
    Skąd
    Gdańsk
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2003
    Kolor
    Black
    Posty
    126
    Czy ten zaworek wyglada tak jak ten na zdjęciu? U mnie tez korek skacze jak szalony



    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  3. #18
    Awatar AcidTT
    Dołączył
    May 2015
    Płeć
    Skąd
    Ireland
    Pojemność
    1.8T
    KM
    Xxx
    Rocznik
    2001
    Kolor
    LZ5W
    Posty
    4,222
    taaak to wlasnie ten zaworek

  4. #19
    Awatar bzykss
    Dołączył
    Oct 2010
    Płeć
    Skąd
    Ełk
    Pojemność
    2.0T
    KM
    314
    Rocznik
    2009
    Kolor
    czarny
    Posty
    89
    Ja wymieniłem ten zaworek na nowy pomimo iż stary był dobry i też minimalnie podskakuje sobie korek od oleju

  5. #20
    Awatar AcidTT
    Dołączył
    May 2015
    Płeć
    Skąd
    Ireland
    Pojemność
    1.8T
    KM
    Xxx
    Rocznik
    2001
    Kolor
    LZ5W
    Posty
    4,222
    Cytat Zamieszczone przez bzykss Zobacz posta
    Ja wymieniłem ten zaworek na nowy pomimo iż stary był dobry i też minimalnie podskakuje sobie korek od oleju
    aaaa Wilczyca zmienila i jej nie podskakuje minimalnie pewnie bedzie, w koncu to 15letnia glowica.. ale jesli tanczy zdecydowanie to szukaj dalej, haslo podane, wiadomo czemu podskakuje i zaworek nie musi byc jedynym zrodlem problemu, prawda?? wiec kombinuj.

  6. #21

    Dołączył
    Jul 2011
    Płeć
    Skąd
    Kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    1999
    Kolor
    czarny
    Posty
    1,657
    U mnie korek podskakiwał jeszcze na ssaniu, a potem już było ok.

  7. #22

    Dołączył
    Jun 2016
    Płeć
    Skąd
    Kaliska
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    czerwony
    Posty
    80
    Cytat Zamieszczone przez bzykss Zobacz posta
    Ja wymieniłem ten zaworek na nowy pomimo iż stary był dobry i też minimalnie podskakuje sobie korek od oleju
    Próbowałeś coś tam jeszcze grzebać przy tym układzie? Też wymieniłem zaworek i dalej mocno dmucha z pod korka oleju.

    Najgorsze, że słaby dostęp tam jest i ciężko coś wypatrzyć.

  8. #23
    Awatar bzykss
    Dołączył
    Oct 2010
    Płeć
    Skąd
    Ełk
    Pojemność
    2.0T
    KM
    314
    Rocznik
    2009
    Kolor
    czarny
    Posty
    89
    Coś tam pogrzebałem, a mianowicie wymieniłem ten zaworek zapobiegawczo i wszystkie węże podciśnienia pomimo iż nie ma ich wiele po wywaleniu n249 i podpięciu DV pod kolektor dużo wcześniej. Korek dalej sobie trochę podskakuje natomiast po zgaszeniu zassany nie jest. Problemu z obrotami czy drganiami nie ma silnik pracuje prawidłowo.Śmigam tak 3 rok układ szczelny logi są ok.

  9. #24
    Awatar miki77
    Dołączył
    Sep 2016
    Płeć
    Skąd
    Kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    234
    Rocznik
    2005
    Kolor
    gl.bl LZ7K
    Posty
    970

    Auto trzęsie się na wolnych obrotach

    Cytat Zamieszczone przez Wilczyca Zobacz posta
    Jako że auta mają już swoje lata, poddaję wątpliwości działanie tego układu pcv w naszych autkach. Znalazłam taki filmik na YT w którym niejako pokazują prosty test na sprawdzenie działania tego układu. https://youtu.be/xPoWiT3xuMI Czy mądrzejsi mogą powiedzieć, czy właśnie takie skakanie korka może świadczyć o usterce? U mnie tak skacze w aucie :/
    Mam pytanie, czy u kogoś takie skakanie korka ustało po wymianie przedmiotowego zaworka?
    Mechanik, z którym rozmawiałem, twierdził ze to normalne ze korek podskakuje bo lapie lewe powietrze a normalnie tam powinno być podciśnienie jak jest zakręcony.
    Mam wątpliwości do tego co mówi, bo mi tam w rękę dmuchało jak odkręciłem korek a nie zasysało...

    Jak to jest, ja nie mam żadnych objawów typu nierówna praca silnika, a korek tez skacze.

    Zaworek 40zl w ASO, chętnie zmienię tylko czy to nie sztuka dla sztuki w moim przypadku. Gdybym się zdecydował, to które wężyki od razu kupić w razie dostępności?


    Pozdrawiam
    Miki
    Ostatnio edytowane przez miki77 ; 08-05-2017 o 17:13

  10. #25

    Dołączył
    Jul 2011
    Płeć
    Skąd
    Kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    1999
    Kolor
    czarny
    Posty
    1,657
    Miki - u mnie przestał skakać korek, właśnie po wymianie zaworka. W mojej TT 225 i 180 też W obu podskakiwał wcześniej jak głupi. U mnie jedynie skakał jeszcze przez chwilę jak chodziło autko na ssaniu, potem jak zeszło z obrotów, to już nie.
    Zaworki kupowaliśmy zamienniki, 15 zł za sztukę chyba

  11. #26
    Awatar Krzysztof_B
    Dołączył
    May 2016
    Płeć
    Skąd
    Gdańsk
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2003
    Kolor
    Black
    Posty
    126
    Wymienilas sam zaworek czy jeszcze coś?? Dużo jest z tym bawienia w 225?


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  12. #27
    Awatar miki77
    Dołączył
    Sep 2016
    Płeć
    Skąd
    Kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    234
    Rocznik
    2005
    Kolor
    gl.bl LZ7K
    Posty
    970
    To jest to krok po kroku?, coś tam można złamać niechcący przy demontażu..
    http://forums.vwvortex.com/#/topics/3747836?page=1


    Pozdrawiam
    Miki

  13. #28

    Dołączył
    Jul 2011
    Płeć
    Skąd
    Kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    1999
    Kolor
    czarny
    Posty
    1,657
    Cytat Zamieszczone przez Krzysztof_B Zobacz posta
    Wymienilas sam zaworek czy jeszcze coś?? Dużo jest z tym bawienia w 225?


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Wymieniłam sam zaworek, ale przejrzałam cały układ czy jest szczelny.

  14. #29
    Awatar Bejrut
    Dołączył
    Dec 2013
    Płeć
    Skąd
    Krk
    Pojemność
    1.8T
    KM
    224
    Rocznik
    2001
    Kolor
    silver
    Posty
    389
    To teraz dalej. Założony mam Catch Tank więc większość zbędnych gratów wywalone w tym zaworek. Korek tańczy jak szalony. Założyłem na chwilę zaworek na waż od skrzyni korbowej bez poprawy - korek dalej tańczy. Generalnie z wlewu oleju dmucha a nie zasysa. Próbowałem różnych kombinacji z otwieraniem i zamykaniem węży zarówno ze skrzyni korbowej jak i głowicy ale bez zmian - korek cały czas tańczy. Co może być przyczyną? Przedmuchy na zaworach? UPG?

  15. #30
    Awatar miki77
    Dołączył
    Sep 2016
    Płeć
    Skąd
    Kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    234
    Rocznik
    2005
    Kolor
    gl.bl LZ7K
    Posty
    970
    A ja pokupowalem graty i okazało się ze jeszcze co innego jest dziurawe...




    Pozdrawiam
    Miki

Podobne wątki

  1. Dziwny dźwięk na wolnych obrotach...
    Przez Garry w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 02-11-2018, 20:12
  2. Gwizd z turbo na wolnych obrotach
    Przez PiotrekHIT w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-06-2013, 20:59
  3. Hałas na wolnych obrotach
    Przez Remek w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-05-2013, 11:56
  4. grzeje na wolnych obrotach jak cholerra jasna ..
    Przez skiba1492 w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 11-05-2012, 20:52

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •