Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Kolektor wydechowy - można jeździć? Jaku kupić?

  1. #1
    Awatar TTyoung
    Dołączył
    Jan 2011
    Płeć
    Skąd
    PL
    Pojemność
    1.8T
    KM
    XXX
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Silver
    Posty
    252

    Kolektor wydechowy - można jeździć? Jaku kupić?

    Witam,

    głośniej chodzi mi autko. Mechanik sprawdził, kolektor wydechowy pęknięty.
    Robocizna 150zł, kolektor mam sam poszukać na allegro albo gdzie indziej najlepiej.
    Teraz pytanie do Was, co mam kupić koledzy? Używany za 400zł? (ktoś nawet tutaj sprzedaje w dziale SPRZEDAM), czy nowy?
    Kupić jakiś sportowy lepszy? Bo mam zakuty silnik i chcę chipa zrobić, nie wiem czy fabryczny wytrzyma znowu jeśli podwyższę moc.
    Na allegro niewiele tego w ogóle widzę. Nie wiem co brać, co zamówić, bardzo proszę o pomoc.

    Jestem laikiem, także jeśli pytania zadaję śmieszne, proszę o wyrozumiałość : )

    pozdrawiam Was,
    Mateusz

    TT 225KM Quattro

  2. #2
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Dalej jeździsz na seryjnej turbinie przy tak odprezonym i zakutym silniku?
    Znowu TT znowu Cabriolet

  3. #3
    Awatar TTyoung
    Dołączył
    Jan 2011
    Płeć
    Skąd
    PL
    Pojemność
    1.8T
    KM
    XXX
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Silver
    Posty
    252
    Odprężonym? Mam tylko silnik zakuty, kompletnie nic innego nie było robione.
    Wszystko seria i w silniku jedynie zmiany tj: kute korbowody czy kute tłoki. Czyli niewiele, reszta została w serii.

    - - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -

    HELP HELP HELP. Błagam nie zróbcie znowu tak, że mnie olejecie, już kiedyś tak miałem. Pytam i nic