Na razie nic nie kombinuje, wymienie świece jutro bo właśnie przyszły, dostałem też info żeby zacząć od dobrego wyczysczenia tych filtrów dużego KN i tego mniejszego co dzisiaj uczyniłem..widać że nikt tego nie czyścił dłuuuuugi czas..jeśli to nie pomoże zawioze auto do kogoś ogarniętego w 1,8T (może do Ciebie ).
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Problemem okazały się mega zanieczyszczone te dwa filterki KN, po ich umyciu i natłuszczeniu specjalnym środkiem problemu już prawie nie ma, okazało sie iż przez te filtry turbina miała problem z zasysaniem powietrza co powodowało taką pracę silnika, obecnie temat naprawiony ale i tak będe wyrzucać te stożki bo nic nie dają oprócz tego że auto jest głośniejsze. Powoli auto doprowadzam do porządku, wczoraj wymienone świece, oleje, filtry, uszczelka pod deklem zaworów i inne pierdołki...okazało się też że błąd poduszki to poluzowana kostka pod fotelem pasażera mam jeszcze pytanko bo mam czasem problem z odpalaniem auta a dokładnie z immobiliserem, czasem muszę trzy razy włączać alarm i wyłączać aby auto uruchomić, znacie jakiegoś ogarniętego elektryka który mógłby pomóc z tym problemem? pozdrawiam
Odkopuję temat, ale mam podobną prośbę co kolega Prnit.
Czy ktoś z kolegów z Warszawy mógłby "zvagować" mi auto ? Chciałbym wiedzieć co ew. może dolegać samochodowi
Oczywiście opłata ($$) lub inny ekwiwalent (%%) do dogadania
Hej. Mogę pomoc z vag - czytanie błędów. Nie ogarniam logow dynamicznych, niestety. Jak byś miał instrukcje, to możemy powalczyć.