Kąpiel w krecie lub cleanluxie, ale nie wiem czy na metalowym zadziała
Kąpiel w krecie lub cleanluxie, ale nie wiem czy na metalowym zadziała
wow w krecie....nie zostanie potem na metalu? zeby nowy lakier tez nie zszedl z chwila nalozenia
Hmm, nie powinno, potem najlepiej umyć wodą z mydłem i dobrze wysuszyć. Ale jestem ciekaw czy zejdzie z metalu
hmm przetestuje jakies specyfiki od wewnatrz
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
TT odpoczywala w Sopocie i znalazla fajny parking...miedzy chodnikiem a sciezka rowerowa
przy samym teatrze Atelier, polecam!
po spektaklu mozna odpocząc...lub wypic poranna kawe przed podroza do Wawy
Ostatnio edytowane przez hubi_pl ; 20-08-2013 o 15:53
Nooo Panie miejscowka dobra, sam tam nigdy nie wjeżdżałem
Niestety auTTka dzisiaj nie odebralem od lakiernika, nanioslem swoje uwagi i bede mial na nastepny weekend...natomiast odebralem druga moja TTke
Dodam ze pomalowana tym samym co real i wyszlo super!
pzdr
hubi
Heh widze ze oprocz TT jest kilka innych ciekawych autek model prezentuje sie swietnie
Dziekuje
Siedzialem z kolega i skladalem TTke, po czym mowie ze musze blende "domalowac", wiec marker i wyszedl fiolet, na to on ze ma farbe zaprawkowa do hondy (czarna), no i mi sie przypomnialo ze mam zaprawkowa do Mercedesa (czarna), a wiec do dziela no i jak lekko przyschnelo to delikatnie wydziobalem plaster miodu hehe
Potem mowie ze musze jeszcze kropki czarne wlasnie w wydechu zrobic, tak delikatnie, na co on ze zaraz to spie...lisz...tak wiec odlozylem pedzelek...ale trzeba zatem wrocic do poprawki...
Najbardziej mnie cieszy ze jest lakier z auta, wiec kolorek ten sam nawet zabralem go PT Cruiserem w czwartek pod narodowy na spota
sciagnales finalnie stara farbe jakos, czy dales niebieski na to co bylo ?
"Love Them BOTH" - M.
Zostawilem tak jak byl u lakiernika a on mowil ze przymatowi i pomaluje, wiec moze przejechal lekko czyms.
Jaki dzis piekny dzien na jazde na cztery łapy
Po licznych próbach przywrócenia silniczka do życia, dałem sobie spokój i kupiłem nowy za dobrą kasę - przy okazji kilka sztuk wzialem jak ktos by potrzebowal, w ASO 2010,51zł detal....co jest lekką przesadą.
TT podniosło tyłek i po kolei:
1. Silniczek - stary do kosza, nowy do przeszczepu gotowy
2. Sterownik - zmiana insertu i nowa uszczelka pomiędzy sterownikiem a haldexem
3. "Pojemnik" z magnesem do zbierania brudu - wyczyszczony. Polecam gorąco ten zabieg poniważ jak tamtedy przelewa sie olej, to nie wyczyszczenie tego magnesu, a tylko zmiana oleju mija sie z celem...bo olej sie w tej mazi brudzi. Ja wymienialem olej 2 miesiace temu jakos, dodam ze haldex nie pracowal i dzisiaj zlalem kawe...
Wszystko skręcone, olej zalany...ach i tutaj uwaga duża. Postanowiłem nie oblewać się olejem i nalać go poprzez zaworek z boku, tam gdzie znajduje się wspomniany magnes. Pamiętajcie że trwa to dużo dłużej ponieważ nie można ot tak nalać całości bo sie bedzie wylewalo. Trzeba powoli nalewac, ale i tak lepiej niz od dolu.
Chwilke pojezdzilem aby sie upewnic ze dziala i mam wrazenie ze lepiej zapina tyl, nie wiem czy to sprawa nowej pompki czy insertu ale raczej insertu.
Jutro mycie i zmiana kół na zimowe...
Teraz tylko czekam na śnieg!
pzdr
hubi
Ostatnio edytowane przez hubi_pl ; 02-12-2013 o 01:05
Te Terrere Terrere terererererere …
memy wygrały